🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11027.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ ایسوس ProArt StudioBook Pro 16 با پردازنده رایزن 9 5900HX رویت شد

ایسوس به‌زودی از لپ‌تاپ جدید ProArt StudioBook Pro 16 با پردازنده AMD رایزن و گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX رونمایی می‌کند. سری ProArt StudioBook تاکنون منحصر به پردازنده‌های اینتل بوده اما حالا ایسوس می‌خواهد پردازنده‌های AMD ...

ایسوس به‌زودی از لپ‌تاپ جدید ProArt StudioBook Pro 16 با پردازنده AMD - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - رایزن - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - و گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX رونمایی می‌کند. سری ProArt StudioBook تاکنون منحصر به پردازنده‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - اینتل بوده اما حالا - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - ایسوس می‌خواهد پردازنده‌های AMD را هم به این خانواده بیاورد.

آمازون چین اخیرا اطلاعات لپ‌تاپی به نام ProArt StudioBook Pro 16 را منتشر کرده که از پردازنده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - AMD رایزن 9 5900HX با ۸ هسته، ۱۶ رشته، ۲۰ مگابایت حافظه کش و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - حداکثر فرکانس ۴.۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند. توان طراحی گرمایی این پردازنده بین ۳۵ تا ۴۵ وات است و پسوند HX هم معمولا به پشتیبانی از اورکلاک معنا می‌شود، با این حال دقیقا نمی‌دانیم که ProArt StudioBook هم از این ویژگی پشتیبانی خواهد کرد یا نه.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 3070 بهره خواهد گرفت که ۵۱۲۰ هسته به همراه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 دارد. ProArt StudioBook H5600QR با یک نمایشگر ۱۶ اینچی اولد WQUXGA با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - پیکسل دیده شده که این دستگاه را به اولین مدل ۱۶ اینچی ProArt تبدیل می‌کند. این نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - با - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - HDR سازگار است و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - نسبت تصویر آن ۱۶:۱۰ در نظر گرفته شده.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

از دیگر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - ویژگی‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - ProArt StudioBook Pro 16 می‌توانیم به برخورداری از حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4 SODIMM و ۲ ترابایت حافظه NVMe PCIe 3.0 SSD - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - اشاره - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - کنیم. این لپ‌تاپ کیبوردی با نور پس‌زمینه خواهد داشت و انرژی خود را از یک باتری ۹۰ وات ساعتی تامین می‌کند. وزن دستگاه ۲.۰۵ کیلوگرم اعلام شده است.

پرو آرت استودیوبوک H5600QR باید درگاه‌های ورودی و خروجی متنوع و مناسبی از جمله تاندربولت ۳، کارت‌خوان SD، چند درگاه USB 3.2/3.1 و HDMI 2.0 داشته باشد. از قابلیت‌های ارتباط بی‌سیم هم می‌توانیم به بلوتوث v5 و وای‌فای اشاره کنیم. لپ‌تاپ ایسوس احتمالا با قیمتی در حدود ۳۰۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. با این حال، قیمت‌گذاری دقیق هنوز انجام نشده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - و قیمت نهایی ممکن است با توجه به بازار مقصد متفاوت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone