🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  2. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11041.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سرعت تاندربولت ۵ احتمالا به ۸۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد

به نظر می‌رسد یکی از مقامات اینتل بدون اینکه عمدی در کار باشد، اطلاعاتی درباره تاندربولت ۵ منتشر کرده. این پروتکل رابط سخت افزاری هنوز رسما از سوی اینتل معرفی نشده است. اخیرا تصویری حاوی ...

به نظر می‌رسد یکی از مقامات اینتل بدون اینکه عمدی در کار باشد، اطلاعاتی درباره تاندربولت ۵ منتشر کرده. این پروتکل رابط سخت افزاری هنوز رسما از سوی اینتل معرفی نشده است.

اخیرا تصویری حاوی اطلاعات درباره - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - این فناوری در توییتر منتشر شده بود، البته این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - توییت پس از مدتی حذف شد. در این تصویر یکی از مدیران اینتل در یکی از دفاتر تحقیق و توسعه اینتل قرار دارد.

در این تصویر یک پوستر با کلمات «80G PHY Technology» به چشم می‌خورد که می‌تواند به معنای پشتیبانی تاندربولت ۵ (TB5) از سرعت ۸۰ گیگابیت بر ثانیه باشد که دو برابر پهنای باند تاندربولت ۴ است. سرعت انتقال داده تاندربولت ۴ مشابه تاندربولت ۳ و برابر ۴۰ گیگابیت بر ثانیه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - می‌رسد.

در پوستر همچنین جمله «USB 80G پشتیبانی از اکوسیستم USB-C موجود را هدف قرار داده است» به چشم می‌خورد که می‌تواند به معنای ارائه پهنای باند بیشتر از طریق رابط USB-C کنونی باشد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران

از دیگر اطلاعات فنی این پوستر می‌توان به PAM-3 یا مدولاسیون دامنه پالس جدید اشاره کرد که با استفاده از سیگنال داده ۳ بیت، پهنای باند بالاتری را در مقایسه با پروتکل ارتباطات استاندارد کنونی در اختیار تاندربولت ۵ قرار می‌دهد.

تاندربولت ۴ سال گذشته میلادی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - از سوی اینتل معرفی شد و تا به امروز تجهیزات زیادی با قابلیت پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - از این فناوری روانه بازار شده‌اند، با این حال جدیدترین مک‌های اپل و مدل‌های آیپد پرو همچنان از تاندربولت ۳ پشتیبانی می‌کنند. به علت سرعت یکسان این دو پروتکل، احتمالا اپل مستقیما به سراغ تاندربولت ۵ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - می‌رود، البته نمی‌توان در این زمینه چندان مطمئن - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - بود.

افزایش - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - دو برابری سرعت انتقال داده می‌تواند منجر به پشتیبانی TB5 از نمایشگرهای 4K - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - و 8K با رفرش ریت بالا شود و همچنین با نسل‌های قبلی تاندربولت و ارتباطات USB سازگار باشد.

در حال حاضر نمی‌دانیم - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - اینتل چه زمانی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - از فناوری جدیدش رونمایی می‌کند، اما با توجه به افشای تصویر اخیر احتمالا نباید مدت زمان زیادی انتظار بکشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone