🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35767.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ظهور غیرمنتظره آیکن گوگل اسیستنت در بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی

مدت زیادی است که کاربران اندروید می‌توانند دستیار هوشمند گوگل موسوم به «اسیستنت» را مستقیما از پلی‌استور دانلود و آیکن میان‌بر آن را به صفحه خانگی‌شان اضافه کنند. با این وجود، به تازگی گزارشاتی در ...

مدت زیادی است که کاربران اندروید می‌توانند دستیار هوشمند گوگل موسوم به «اسیستنت» را مستقیما از پلی‌استور دانلود و آیکن میان‌بر آن را به صفحه خانگی‌شان اضافه کنند. با این وجود، به تازگی گزارشاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از ظهور غیرمنتظره آیکن این اپ در دیوایس بسیاری از کاربران اندروید حکایت می‌کند.

ظاهرا این اتفاق برای افرادی افتاده که در عین استفاده از اسیستنت، آیکن میان‌بری از آن برای صفحه خانگی نساخته بودند. بنابراین به نظر می‌رسد که گوگل با این تصمیم (که احتمالا عمدی بوده) می‌خواسته تا نقش - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اسیستنت در سیستم عامل را برای این کاربران برجسته‌تر کرده و وجودش در اندروید را یادآوری کند. بنابراین اگر هنگام کار با گوشی به طور اتفاقی متوجه آیکن اسیستنت شدید، خیلی متعجب نشوید.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گوگل اسیستنت نخستین بار در سال 2016 و در قالب یکی از قابلیت‌های فرعی پیام‌رسان Allo به دنیا معرفی شد. اما پس از گذشت مدتی به شکل یک - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپ مستقل در پلی‌استور منتشر گردید و به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر سیستم عامل اندروید تبدیل شد.

غول موتورهای جستجو طی این دو سال سرمایه‌گذاری کلانی روی دستیار هوشمند خود انجام داده تا آن را به رقیب قدرتمندی برای دستیارهای سیری اپل، الکسای آمازون و کورتانای مایکروسافت تبدیل کند. آخرین اقدام گوگل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای ارتقای اسیستنت نیز اضافه کردن شش صدای جدید  به دستیار بوده تا حداقل از این منظر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در میان سایر دستیارهای هوشمند بی رقیب باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone