🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35758.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ناسا همراه با کاوشگر بعدی یک هلیکوپتر را هم به مریخ می فرستد

ناسا امروز از برنامه خود برای پرتاب یک هلیکوپتر خودران همراه با کاوشگر Mars 2020 خبر داد که قرار است دو سال دیگر روانه مریخ شود. هدف از این آزمایش بررسی احتمال شناور ماندن این پرنده ...

ناسا امروز از برنامه خود برای پرتاب یک هلیکوپتر خودران همراه با کاوشگر Mars 2020 خبر داد که قرار است دو سال دیگر روانه مریخ شود.

هدف از این آزمایش بررسی احتمال شناور ماندن این پرنده است چرا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که اتمسفر مریخ که بیش از ۹۵ درصد آن از دی اکسید کربن تشکیل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شده، ۱۰۰ برابر نازک تر از جو زمین است.

مهندسان ناسا در «آزمایشگاه پیش‌رانش جت» ناسا موسوم به «جی‌ پی‌ ال » در چهار سال گذشته سرگرم طراحی این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دستگاه بوده اند که احتمالا «هلیکوپتر مریخ» نام خواهد داشت. با این حال مسئولان این آزمایشگاه تا کنون در مورد پرتاب این هلیکوپتر مردد بودند، حالا اما ناسا در مورد عملی بودن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و وجود بودجه کافی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای گنجاندن آن در برنامه پرتاب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به نتیجه قطعی رسیده است.

مهندسان این آزمایشگاه برای تطبیق شکل و وزن این گجت وقت زیادی را صرف کرده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اند چرا که فشار هوا در سطح مریخ به اندازه فشار هوا در ۱۰۰ هزار پایی زمین است در حالی که بالاترین ارتفاعی که هلیکوپترها در زمین در آن مانور می دهند از ۴۰ هزار پا فراتر نمی رود. از اینرو وزن این پرنده در زمین تنها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۱.۸ کیلوگرم است و دو تیغه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن ۱۰ برابر سریعتر از نمونه های مشابه حرکت می کنند.

از آنجایی هلیکوپتر مریخ یکی از بخش  های جانبی پروژه آتی ناسا به شمار می رود، حتی اگر به خاطر فشار اندک هوا در مریخ از پرواز باز بماند، ماموریت کاوشگر به عنوان نسل جدید مریخ نورد «کنجکاوی»، به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خطر نخواهد افتاد.

از سوی دیگر اگر هلیکوپتر با موفقیت در آسمان سیاره سرخ به پرواز درآید، با استفاده از دو دوربین نمای هوایی موسوم به «دید پرنده» را از سطح مریخ ثبت خواهد کرد که پیش از این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سابقه نداشته است. علاوه بر این موفقیت این دستگاه به پرتاب هلیکوپترهای پیچیده تر برای بررسی نواحی با دسترسی دشوار نیز کمک خواهد کرد. این ماموریت ۹۰ روز به طول انجامیده و طی آن حداکثر ۱۵ پرواز خودکار انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone