🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35772.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

درآمد سرشار انویدیا از نینتندو سوییچ و ارزهای رمزپایه

انویدیا اخیراً گزارش خود از سه ماهه ابتدایی سال مالی 2019 را منتشر کرده و خبر از دستیابی به درآمد 3.21 میلیارد دلاری داده که 66 درصد از درآمد 1.94 میلیارد دلاری در همین بازه ...

انویدیا اخیراً گزارش خود از سه ماهه ابتدایی سال مالی 2019 را منتشر کرده و خبر از دستیابی به درآمد 3.21 میلیارد دلاری داده که 66 درصد از درآمد 1.94 میلیارد دلاری در همین بازه زمانی طی سال گذشته بیشتر است. - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افزایش تقاضا برای هوش مصنوعی مبتنی بر پردازشگرهای گرافیکی یکی از فاکتورهای کلیدی در دستیابی به این درآمد بوده اما نقش گیمینگ و استخراج ارزهای رمزپایه را نیز نباید دست کم گرفت.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در بیانیه تازه خود می گوید «ما سه ماهه ای قدرتمند - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با رشد روی تمام پلتفرم ها داشتیم. تجارت دیتاسنتر ما به رکوردی دیگر دست پیدا کرد و گیمینگ هم قدرتمند باقی ماند.»

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در حال حاضر گیمینگ با اختلاف فراوان، بزرگ ترین بازاری است که انویدیا در اختیار دارد. انویدیا به تنهایی از این حوزه که پردازشگرهای گرافیکی جیفورس جی‌تی‌ایکس و چیپ های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تگرا (که در کنسول نینتندو سوییچ به کار گرفته شده اند) را شامل می شود، درآمدی 1.72 میلیارد دلاری داشته که 68 درصد از درآمد 1.03 میلیارد دلاری سه ماهه نخست سال پیش بیشتر است.

در بخشی از گزارش مالی انویدیا گفته می شود:

رشد کارت های گرافیک گیمینگ ناشی از تقاضا برای دستیابی به بهترین تجربه در مسابقات eSports، ژانر بتل رویال و بازی های کلان بودجه سینماتیک است. درآمد تجارت پردازنده های تگرا -که چیپست کنسول گیمینگ نینتندو سوییچ را شامل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می شود- - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 442 میلیون دلار بوده و 33 - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درصد از سال پیش بیشتر است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اگرچه کارت های گرافیک انویدیا به سرعت به فروش می روند، تجارت دیتاسنتر انویدیا سریع ترین رشد را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در قیاس با سایر تجارت ها داشته است. انویدیا با رشد 71 درصدی نسبت به سال پیش، به رکورد درآمد 701 میلیون دلاری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از دیتاسنترها رسید.

گفتنی است که پردازشگرهای گرافیکی انویدیا برای دیتاسنترها، به مراتب از مدل های مخصوص مصرف کنندگان گران قیمت تر هستند. به عنوان مثال پردازشگر DGX-2 با قیمت 400 هزار دلار فروخته می شود. بنابراین کافیست انویدیا تنها با چند کمپانی فعال در زمینه هوش مصنوعی همکاری کند تا رشدی چشمگیر در درآمد داشته باشد.

در نهایت استخراج ارزهای رمزپایه هم حوزه ای مهم برای انویدیا تلقی می شود. مدتی است که استخراج گران از کارت های گرافیک این کمپانی برای دستیابی به ارزهایی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مثل اتریوم استفاده می کنند و همین موضوع، باعث کمبود سخت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افزار در بازار و افزایش - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شدید قیمت ها شد. البته گفتنی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است که اشتیاق دیوانه وار به استخراج این ارزها حالا فروکش کرده و برای نخستین بار طی یک سال اخیر، انویدیا قادر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone