🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35747.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوشی G7 ThinQ ال جی از تست باتری سربلند بیرون نیامد

همانطور که قبلا در خبرها خواندید شرکت ال جی چندی پیش از تازه ترین گوشی پرچمدار خود به نام G7 ThinQ رونمایی کرد؛ موبایلی که با بریدگی نمایشگر خود آیفون 10 را در ذهن تداعی ...

همانطور که قبلا در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خبرها خواندید شرکت ال جی چندی پیش از تازه ترین گوشی پرچمدار خود به نام G7 ThinQ رونمایی کرد؛ موبایلی که با بریدگی نمایشگر خود آیفون 10 را در ذهن تداعی می کند و از هوش مصنوعی بهره می گیرد.

البته مطالب زیادی تا به امروز در رابطه با این محصول در نشریات مختلف منتشر شده اما وبسایت فون آرنا تصمیم گرفته که آن را از منظر باتری مورد بررسی قرار دهد تا تکلیف هواداران مردد در رابطه با خریدش روشن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شود.

موبایل ال جی G7 ThinQ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آمپر ساعتی مجهز است که اندکی از نظر ظرفیت کوچکتر از دیگر پرچمداران اندرویدی بازار است و در واقع به همین خاطر باتری این دستگاه مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا ال جی تدابیری را برای جا نماندن محصول تازه اش از رقابت اتخاذ کرده است یا خیر.

البته در اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که شرکت کره ای از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی نمایشگر متفاوتی نسبت به دیگر رقبای خود بهره می برد؛ در واقع نمایشگر این دستگاه علاوه بر پیکسل های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قرمز، سبز و آبی استاندارد به زیر پیکسل های سفید نیز مجهز شده که به این خاطر ضمن افزایش کلی روشنایی آن انتظار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می رود شاهد افت عمر باتری دستگاه باشیم.

برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اثبات این مساله نیز همانطور که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در ابتدای مطلب توضیح داده شد تستی روی باتری این موبایل انجام گرفته که در ادامه نتایج را با شما در میان می گذاریم.

موبایل G7 ThinQ توانست عمر باتری ۷ ساعت و ۲۰ دقیقه را ثبت نماید که پایین تر از متوسط به دست آمده توسط دیگر پرچمداران سال ۲۰۱۸ است. هرچند اختلاف پرچمدار ال جی با رقبایش چندان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم زیاد نیست اما باز هم پایین تر از حد متوسط است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با باتری یک موبایل مدت زمانی است که برای شارژ شدن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دوباره نیاز دارد.

موبایل G7 ThinQ از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند. طبق بررسی های صورت گرفته این گوشی به یک ساعت و ۴۲ دقیقه نیاز دارد تا به صورت کامل از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. به این ترتیبG7 ThinQ توانست نامش را به عنوان یکی از موبایل هایی به ثبت برساند که سریع ترین سرعت شارژ را دارند.

در انتها باید اشاره کنیم که این موبایل از تکنولوژی شارژ بیسیم مبتنی بر استاندارد چی پشتیبانی می کند و به همین خاطر می تواند از شارژرهای وایرلس متعددی استفاده نماید که هیچ گونه شارژر وایرلسی در جعبه این محصول نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone