🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35756.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه باتری شیائومی Mi Mix 2s با دیگر پرچمداران

به تازگی باتری شيائومی Mi Mix 2s مورد آزمایش قرار داده شده و مشخص شده که این موبایل با یک بار شارژ شدن چه مدت می‌تواند فعالیت کند. با قرار دادن این رقم در کنار ...

به تازگی باتری شیائومی Mi Mix 2s مورد آزمایش قرار داده شده و مشخص - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده که این موبایل با یک بار شارژ شدن چه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدت می‌تواند فعالیت کند. با قرار دادن این رقم در کنار عمر باتری دیگر پرچمداران می‌توان به کیفیت این گوشی پی برد.

Mi Mix 2s یکی از هیجان‌انگیزترین موبایل‌های سال ۲۰۱۸ به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شمار می‌رود چرا که این موبایل از طراحی بسیار نازک و زیبایی بهره می‌برد و علاوه بر آن علمکرد بسیار سریعی هم دارد. ضمن اینکه در گوشی یاد شده قابلیت‌های خوبی تعبیه شده و از رابط کاربری مناسبی هم بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

این پرچمدار بدون حاشیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از یک صفحه نمایش ۵.۹۹ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. یک دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی نیز در آن تعبیه شده و بدنه‌ی سرامیکی و فریم فلزی آن چشم هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

حال سوال اینجاست که عمر باتری شیائومی Mi - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - Mix - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 2s چه رقمی است و پرچمدار بعدی این کمپانی چینی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در این مبحث نیز می‌تواند حرفی برای گفتن داشته - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باشد یا خیر؟

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

کارشناسان برای بدست آوردن جواب این سوال، یک تست باتری روی این موبایل انجام دادند و توانستند عمر باتری شیائومی Mi Mix 2s را تخمین بزنند. همانطور که می‌دانید گوشی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یاد شده از یک باتری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و بر اساس این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آزمایشات مشخص شد که این باتری قادر است موبایل مذکور را تا ۷ ساعت و ۵۷ دقیقه روشن نگه دارد.

این عدد در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - واقع رقمی عادی میان دیگر پرچمداران - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به شمار می‌رود و پرچمدار شیائومی توانسته از این حیث با گلکسی اس 9 و نوت 8 برابری کند اما برخی پرچمدارن (مخصوصاً آیفون‌ها) نسبت به این گوشی برتری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محسوسی دارند.

البته باید گفت که آخرین نسخه از رابط کاربری مخصوص شیائومی یعنی MIUI 9.5 که در Mi Mix 2s قرار گرفته، بر اساس اندروید اوریو طراحی شده و از حالت بهبود کارایی خاصی بهره نمی‌برد و نمی تواند توجیهی برای عمر باتری متوسط این موبایل به شمار آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نجوا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام و عرض ادب میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما آیا دانش شبستر خدمات داره
پاسخ: بله در دانش شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone