🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35748.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مجوز فروش سیم کارت های خارجی در کشور صادر شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از صدور مجوز فروش سیم کارت های خارجی در کشور خبر داد و در مورد اعطای این مجوز به شرکت‌های غیردولتی سخن گفت. این سازمان هدف از این کار ...

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از صدور مجوز فروش سیم کارت های خارجی در کشور خبر داد و در مورد اعطای این مجوز به شرکت‌های غیردولتی سخن گفت. این سازمان هدف از این کار را حمایت از حقوق مشترکین عنوان کرده و خبر داده که بعد از 4 سال توانسته مفاد آن را بالاخره تصویب کند.

جلسه 167 مورخ سی خرداد 1392 اولین زمزمه‌ها برای ضوابط و فروش سیم‌کارت‌های خروجی مطرح شد و حالا بعد از بررسی‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - متعدد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به تصویب نهایی رسیده است، البته فروش سیم‌کارت‌های شبکه‌های ماهوارهای جزء خدمات موضوع این ضوابط نیست. به گفته این سازمان فروش سیم‌کارت‌هایی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌های نظیر ثریا، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اینمارست و مانند این‌ها امکان ارایه خدمت دارند، همچنان ممنوع است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دارنده مجوز بر اساس خدمات موضوع مجوز می‌تواند نسبت به فروش سیم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کارت های خارجی در داخل کشور اقدام کند. همچنین ارایه خدمات پشتیبانی و اطلاع‌رسانی مربوطه، طبق مفاد مصوبه شماره ۸ جلسه شماره ۱۶۷ کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی تا دو سال شمسی از تاریخ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صدور در اختیار شخص دارنده مجوز خواهد بود. متقاضیان فروش سیم‌کارت خارجی باید از یک مجموعه غیردولتی باشند که البته شرکتشان در ایران به ثبت رسیده باشد. همچنین متقاضی باید برای صدور پروانه، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موافقت ارایه کننده اصلی یا اعطای نمایندگی به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - متقاضی که به تایید سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مبداء رسیده است را به همراه نسخه ترجمه رسمی به سازمان ارایه کند.

در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اعلامیه سازمان تنظیم مقررات موارد زیر ذکر شده است:

«دارنده مجوز باید کلیه مشخصات مشترکین حقیقی شامل کارت ملی (و یا مشخصات گذرنامه برای اتباع خارجی)، نشانی دقیق پستی، کدپستی و شماره تماس و مشخصات کامل ثبتی مشترکین حقوقی شامل شماره، محل و تاریخ ثبت،آدرس و کدپستی مرکز اصلی شرکت همچنین مشخصات کامل کارت ملی مدیرعامل و صاحبان امضاء مجاز شرکت (مطابق با مشخصات اشخاص حقیقی) را اخذ و ثبت و پس از رویت اصل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدارک شناسایی رسمی یک کپی از آن مدارک را از مشترک دریافت و قبض فروش رسمی با ذکر شماره تلفن به مشترک ارائه نماید. همچنین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دارنده مجوز حق افشای هیچ یک از اطلاعات مربوط به مشترک (مانند نام، نشانی، شماره تلفن و …) را مگر به موجب دستور مراجع ذیصلاح در داخل کشور ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone