🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18246.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از سرفیس پرو X با پردازنده SQ2 مبتنی بر ARM رونمایی کرد

سرفیس پرو X با پردازنده SQ2 و سخت ‌افزار مطلوب جان تازه‌ای به ویندوز مبتنی بر ARM می‌بخشد. همانطور که انتظار داشتیم مایکروسافت امروز از نسخه جدید سرفیس پرو X با پردازنده SQ2 رونمایی کرد؛ تراشه‌ای مبتنی بر معماری ...

سرفیس پرو X با پردازنده SQ2 و سخت ‌افزار مطلوب جان تازه‌ای به ویندوز مبتنی بر ARM می‌بخشد.

همانطور که انتظار داشتیم مایکروسافت امروز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان - از نسخه جدید سرفیس پرو X با پردازنده SQ2 رونمایی کرد؛ تراشه‌ای مبتنی بر معماری ARM که در کنار مصرف بسیار پایین انرژی عملکرد را نیز تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان

چپیست SQ2 در واقع با همکاری کوالکام و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان - بر پایه پلتفرم اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G ساخته شده اما از نسل پنجم شبکه پشتیبانی نمی‌کند. در کنار این پردازنده ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SDD قابل تعویض نیز در نظر گرفته شده است. به لطف استفاده از تراشه ARM باتری دستگاه با یکبار شارژ تا ۱۵ ساعت انرژی را تامین می‌کند.

یکی از محدودیت‌های ویندوز مبتنی بر ARM عدم پشتیبانی از برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان - با معماری ۶۴ بیتی بود اما مایکروسافت با توسعه شبیه‌سازی ویژه امکان اجرای این برنامه ها را فراهم خواهد کرد. با توجه به اینکه بسیاری از برنامه‌های پرکاربرد به نسخه ۶۴ بیتی کوچ کرده‌اند توسعه این شبیه‌ساز دامنه برنامه‌های سازگار با سرفیس پرو X و کارایی آن را بهبود خواهد بخشید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان

نمایشگر دستگاه کماکان ۱۳ اینچی PixelSense است و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی دارد. این پنل با قلم دیجیتال نیز سازگار است. در کناره‌های دستگاه نیز دو پورت USB-C، درگاه سرفیس کانکت و سیم کارت به چشم می‌خورد.

سرفیس پرو X جدید در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی، قرمز و خاکستری به دست مشتریان خواهد رسید. پیش خرید این دستگاه از امروز آغاز شده و دو هفته دیگر عرضه آن با قیمت‌های زیر شروع خواهد شد:

  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان - SSD و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان - ۸ گیگابایت رم: ۹۹۹ دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و ۸ گیگابایت رم: ۱۲۹۹دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت رم: ۱۴۹۹ دلار
  • ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اردستان استان اصفهان - و ۱۶ گیگابایت رم: ۱۷۹۹دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone