🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12946.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

قربانیان جرایم اینترنتی در سال گذشته ۴.۲ میلیارد دلار از دست داده‌اند

گزارش FBI نشان می‌دهد که با ثبت بیش از ۷۹۰ هزار شکایت در سال ۲۰۲۰ قربانیان جرایم اینترنتی مبلغ ۴.۲ میلیارد دلار را از دست داده‌اند. مرکز رسیدگی به شکایات اینترنتی (IC3) FBI گزارش سالانه خود برای سال ۲۰۲۰ را ...

گزارش FBI نشان می‌دهد که با ثبت بیش از ۷۹۰ هزار شکایت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - در سال ۲۰۲۰ قربانیان جرایم اینترنتی مبلغ ۴.۲ میلیارد دلار را از دست داده‌اند.

مرکز رسیدگی به شکایات اینترنتی (IC3) FBI گزارش سالانه خود برای سال ۲۰۲۰ را به تازگی منتشر کرد که نشان می‌دهد قربانیان جرایم اینترنتی در مجموع - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - ۴.۲ میلیارد دلار از دست داده‌اند. لازم به ذکر است که گزارش ارائه شده برای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - سال ۲۰۱۹ حدود ۷۰۰ میلیون دلار کمتر از این مقدار بود.

همانطور که انتظار می‌رود با افزایش ضرر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - و زیان، تعداد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - شکایت‌های دریافتی مرکز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - رسیدگی به شکایات اینترنتی نیز افزایش پیدا می‌کند. بیش از ۷۹۰ هزار شکایت در سال ۲۰۲۰ در این مرکز به ثبت رسید که بیشتر آن‌ها مربوط به انواع فیشینگ، ویشینگ (فیشینگ ویدیویی) و اسمیشینگ (فیشینگ متنی) می‌شود. همچنین در سال گذشته تنها حدود ۴۶۷ شکایت به ثبت رسیده بود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان

براساس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - این گزارش، IC3 در سال گذشته ۲۸،۵۰۰ شکایت مربوط - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - به ویروس کووید-۱۹ دریافت کرده است. مجرمان اینترنتی به تعداد از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حمله کردند و آن‌ها همچنین خدمات مربوط به بیمه بیکاری و سایر قوانین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - مربوط به لایحه CARES را مورد هدف قرار دادند. مجرمان برای فریب افراد، تظاهر می‌کردند از مقامات دولتی هستند و از طریق ایمیل، تماس تلفنی و شبکه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی یا درخواست پول، با قربانیان ارتباط برقرار می‌کردند.

همچنین در سال گذشته بسیاری از کلاهبرداری‌های از طریق ایمیل انجام شده که در آن مجرمان ایمیل‌های مدیران شرکت را هک و سپس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - درخواست انتقال وجه می‌کنند. در این گزارش عنوان شده است که قربانیان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - این دسته از کلاهبرداری‌ها بیش از ۱.۸ میلیارد دلار خسارت دیده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان

کلاهبرداری‌های مربوط به پشتیبانی فنی همچنان به عنوان یک مشکل در حال افزایش هستند و زیان آن‌ها بیش از ۱۴۶ میلیون - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - دلار اعلام شده است. به گفته IC3 بیشتر قربانیان این گروه بالا ۶۰ سال سن دارند و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - نسبت به سال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - گذشته با ۱۷۱ درصد خسارت بیشتر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - این گروه مواجه شده‌ایم.

همچنین در گزارش‌های Ransomware به ۲۹.۱ میلیون دلار خسارات کلی اشاره شده که نسبت به سال گذشته (۸.۹ میلیون دلار) با افزایش سه برابری همراه بوده است. با این وجود که بسیاری از مجرمان اینترنتی در سال گذشته، تعدادی از بیمارستان‌ها و شبکه‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی را مورد هدف قرار دادند، به نظر می‌رسد که مبلغ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - واقعی قربانیان حملات باج‌افزار در سال گذشته بسیار بیشتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone