🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38805.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت رییس هئیت مدیره جدید خود را شناخت

کمپانی مادر گوگل، آلفابت امروز اعلام کرد که «جان ال. هنسی» را به عنوان رییس هئیت مدیره جدید خود انتخاب کرده است. تاییدیه این خبر در کنار گزارش مالی آلفابت از سه ماهه پایانی سال ...

کمپانی مادر گوگل، آلفابت امروز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که «جان ال. هنسی» را به عنوان رییس هئیت مدیره جدید خود انتخاب کرده است. تاییدیه این خبر در کنار گزارش مالی آلفابت از سه ماهه پایانی سال 2017 منتشر شد که از درآمدزایی 32.3 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 7.6 میلیارد دلاری در این بازه زمانی حکایت داشت.

بنابر توضیحات ارائه شده در بیانیه آلفابت، هنسی که از سال 2004 یکی از اعضای هیئت مدیره این کمپانی بود، از این پس به عنوان رییس اجرایی هیئت مدیره به ایفای نقش در آلفابت خواهد پرداخت.

هنسی در سال 2007 میلادی به عنوان مدیر مستقل هیئت مدیره انتخاب شد که قطعاً در انتخاب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - او برای این مقام جدید - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موثر بوده؛ گفتنی است مدیر مستقل هیئت مدیره زمانی انتخاب می شود که ریاست این هیئت و نیز مدیر عاملی یک کمپانی، به شخصی واحد سپرده شده باشد.

انتخاب هنسی به عنوان رییس هیئت مدیره، کاملاً به تصمیم اریک اشمیت برای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کناره گیری از این مقام در ماه دسامبر 2017 ارتباط دارد. اشمیت در آن زمان ضمن کناره گیری از سمت خود اعلام کرد که «زمان مناسب برای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ایجاد این تغییر در تاریخچه تکامل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آلفابت فرا رسیده است». اگرچه اشمیت از ریاست هیئت مدیره کناره گرفت، در همان زمان تایید شد که وی کماکان به عنوان یکی از اعضای این هیئت به کار خود ادامه می دهد و «مشاوری فنی» برای آلفابت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone