🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11386.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای مفهومی گلکسی S22 اولترا با جک هدفون و درگاه کارت حافظه

گوشی‌های سری گلکسی S21 فروش بالایی را در بازار تجربه نمی‌کنند و به همین علت شاید سامسونگ تصمیم به ایجاد تغییرات بنیادی در نسل بعدی‌اش بگیرد. این تغییرات می‌تواند برگرداندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و ...

گوشی‌های سری گلکسی S21 فروش بالایی را در بازار تجربه نمی‌کنند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - به همین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - علت شاید سامسونگ تصمیم به ایجاد تغییرات بنیادی در نسل بعدی‌اش بگیرد. این تغییرات می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - برگرداندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه به آن‌ها باشد که در رندرهای مفهومی گلکسی S22 اولترا به نمایش گذاشته شده‌اند.

این رندرها طراحی پرچمدار آینده سامسونگ را در زوایای مختلف به تصویر می‌کشند. در حالی که در سری گلکسی S21 خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه نیست، در رندرهای گلکسی S22 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - اولترا شاهد بازگشت آن‌ها هستیم.

در این رندرها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - همچنین از دوربین سلفی زیر نمایشگر مشابه آنچه در گلکسی زد فولد ۳ وجود دارد، استفاده شده هرچند اکثر گزارش‌ها وجود چنین فناوری در سری گلکسی S22 را رد می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر  داراب استان فارس

سری گلکسی S22 از شارژ سریع ۴۵ واتی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - پشتیبانی خواهد کرد اما در جعبه آن‌ها مانند نسل قبلی خبری از شارژر نخواهد بود، با این حال خالق رندرهای جدید تصمیم گرفته شارژر را به جعبه نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ برگرداند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر  داراب استان فارس

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند با ماژول تقریبا بزرگی برای دوربین مواجه هستیم که طراحی متفاوتی نسبت به نسل گذشته دارد، هرچند شبیه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - به طراحی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۳ است.

طبق شایعاتی که تا به امروز به اینترنت راه پیدا کرده، نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - در اکثر مناطق با چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ به فروش می‌رسد و کاربران در کشورهای کمی قادر به خرید این دستگاه‌ها با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - پردازشگر گرافیکی AMD خواهند بود.

سامسونگ از دوربین قدرتمندتری در این محصولات استفاده خواهد کرد و با طراحی جدیدی برای پنل پشتی هم روبه‌رو می‌شویم. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - در حالی که اکثر شایعات از عدم استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در سری گلکسی S22 خبر می‌دهند، شاید نظر سامسونگ تا زمان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - معرفی این دستگاه‌ها تغییر کند.

در نهایت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر داراب استان فارس - نظر شما درباره رندرهای گلکسی S22 اولترا چیست؟ آیا سامسونگ بخاطر فروش پایین سری گلکسی S21 تصمیم به بازگرداندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه می‌گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بایگان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** لباسشویی میدیا 1262 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone