🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43587.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی آلفابت: درآمد 26 میلیارد دلاری و کاهش سود به خاطر جریمه های سنگین

هلدینگ آلفابت امروز اعلام کرد که علی رغم پرداخت جریمه 2.7 میلیارد دلاری به کمیسیون اروپا، باز هم توانسته طی سه ماهه قبل به رشد دو رقمی در درآمد خود دست یابد. تقریباً یک ماه قبل کمیسیون اروپا ...

هلدینگ آلفابت امروز اعلام کرد که علی رغم پرداخت جریمه 2.7 میلیارد دلاری به کمیسیون اروپا، باز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هم توانسته طی سه ماهه قبل به رشد دو رقمی در درآمد خود دست یابد.

تقریباً یک ماه قبل کمیسیون اروپا (EC) تصمیم گرفت گوگل را به خاطر نقض قوانین تجارت عادلانه اتحادیه اروپا به میزان 2.42 میلیارد یورو، معادل 2.74 میلیارد دلار جریمه نماید. همان طور که انتظار می رفت، این جریمه در درآمد عملیاتی غول تکنولوژی تأثیر بسزایی گذاشت، اما درآمد کل این مجموعه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در فصل مالی قبل باز هم از انتظارات کارشناسان فراتر رفته و از رشد فوق العاده آنها حکایت می کند.

آلفابت در جدیدترین گزارش مالی خود درآمد 26.01 میلیارد دلاری را اعلام کرده است. جالب است که کسب و کارهای مبتنی بر تبلیغات این هلدینگ، یعنی گوگل، اندروید و یوتوب، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هنوز هم عامل اصلی درآمدزایی آنها محسوب می شود. این سه بخش به تنهایی 22.7 میلیارد دلار از مجموع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - درآمد آلفابت را به بار آورده اند. فروش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - محصولات سخت افزاری از جمله موبایل های پیکسل و گوگل هوم هم نقش خود را در درآمدزایی ایفا کرده اند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال 2016، رشد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 21 درصدی را نشان می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهد. با این حال به خاطر جریمه های سنگین و بی سابقه، درآمد عملیاتی آلفابت در این بازه زمانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نسبت به قبل کاهش یافته. در واقع سود 6.8 میلیارد دلاری این شرکت به خاطر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پرداخت 2.74 میلیارد دلار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جریمه، به رقم 4.1 میلیارد دلار رسیده است که البته باز هم رقم فوق العاده ای محسوب می شود.

در ادامه، به نظر می رسد اهالی مانتن ویو باز هم به حوزه تبلیغات به عنوان منبع اصلی درآمدشان توجه داشته باشند، ضمن اینکه توسعه بخش سخت افزاری را هم در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دستور کار خود قرار می دهند. گوگل در این زمینه نقش محوری را ایفا می کند و معرفی موبایل های پیکسل 2 طی هفته های آتی، می تواند نویدبخش آینده بهتری برای بخش سخت افزاری این شرکت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سها نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب تعمیرچی سمت شهرک ولیعصر اسکو تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک EWN148540S داره
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone