🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33274.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام اپل را به سرقت اسرار تجاری و تحویل آنها به اینتل متهم کرد

کوالکام مدعی شده اپل از سال ها پیش فناوری های بیسیم این شرکت را سرقت کرده تا از وابستگی خود به قطعات کوالکام بکاهد. ادعا شده اپل اطلاعات کوالکام را در اختیار اینتل قرار داده ...

کوالکام مدعی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - شده اپل از سال ها پیش فناوری های بیسیم این شرکت را سرقت کرده تا از وابستگی خود به قطعات کوالکام بکاهد. ادعا شده اپل اطلاعات کوالکام را در اختیار اینتل قرار داده است تا امکان افزایش سرعت مودم های اینتل فراهم شود.

این خبر به دنبال نبرد چندین ساله بین کوالکام و اپل اعلام شده؛ نبردی که از 2 سال پیش آغاز شده بود. اپل از مدت ها پیش مدعی شده بود که کوالکام از موقعیت خود سوء استفاده می کند و  با حکمرانی در حوزه مودم های گوشی های هوشمند هزینه های غیر منطقی را طلب می کند.

اپل و کوالکام از سال 2009 قراردادی برای استفاده از اسرار تجاری را منعقد کرده بودند

اکنون کوالکام اسنادی را مشاهده کرده که نشان می دهند اپل و مهندسان اینتل کد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - منبع های مرتبط با کوالکام و دیگر ابزارهای این شرکت را به اشتراک گذاشته اند. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - کوالکام در دادخواهی، اپل را به سرقت اسرار تجاری و اطلاعات متهم کرده و گفته شده که این اطلاعات و فناوری ها برای بهبود کارایی چیپست های دیگری به غیر از نمونه های ساخته شده توسط کوالکام استفاده شده تا کارایی آیفون های بهره مند از چیپست های شرکت های دیگر را بهبود دهند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران

کوالکام: اپل آگاهانه و به طور پیوسته اسرار را فاش کرده است

کوالکام پیش از این نیز ادعاهای مشابهی درباره عدم حفاضت اپل از اسرار تجاری مطرح کرده بود اما این بار می گوید اپل این کار را آگاهانه و به طور پیوسته انجام داده است. حتی در دادخواهی اشاره شده که یک بار مهندسان اینتل از اپل گله داشتند که قادر به باز کردن فایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - های سری کوالکام که اپل برای آنها ارسال کرده است نیستند. در ادامه مهندسان اپل فایل های جدید با قابلیت مشاهده را برای آنها ایجاد کرده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - اند تا استفاده از ابزارهای کوالکام را برای اینتل فراهم کنند. کوالکام ادعا کرده که این روش ها از سال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - ها پیش از سوی اپل آغاز شده اند و تا کنون ادامه داشته اند.

اپل از پاسخ به این اتهامات تازه مطرح شده خودداری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - کرده و تنها به این موضوع اشاره شده که اپل قبل تر کوالکام را به دریافت مالیات بر نوآوری های اپل متهم کرده بود. این دو شرکت قراردادی را در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - سال 2009 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - منعقد کرده بودند که بر اساس آن امکان استفاده از اسرار تجاری کوالکام برای اپل فراهم شده بود. با این حال بر اساس ادعای کوالکام اپل تنها باید از این اطلاعات در چیپ های کوالکام استفاده می کرده و اجازه به اشتراک گذاری آن با موجودیت ثالثی را نداشته است.

کوالکام از دادگاه درخواست کرده جبران خسارتی را برای این شرکت و تمهیدات تنبیهی را برای اپل در نظر بگیرد.

 

تماشا کنید: تیزر جدید هواوی میت 20 و میت 20 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نکا استان مازندران - پرو با محوریت چیپست کایرین 980

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
آیا یک سوالی دارم دوقانلو نکا سرویس کار مایکروفر استیل البرز دارید.
پاسخ: بله در دوقانلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone