🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41924.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به سیستم تشخیص چهره FaceID در iPhone X

در مراسم رونمایی آیفون های جدید اپل مشخص شد شایعات اخیر صحت داشته و این شرکت دکمه هوم مشهور خود را از آیفون مدل X (که آیفون ۱۰ تلفظ می شود) حذف کرده است، در نتیجه ...

در مراسم رونمایی آیفون های جدید اپل مشخص شد شایعات اخیر صحت داشته و این شرکت دکمه هوم مشهور خود را از آیفون مدل X (که آیفون ۱۰ تلفظ می شود) حذف کرده است، در نتیجه باید برای باز کردن قفل دستگاه از سیستم تشخیص چهره استفاده کنید.

حسگر اثر انگشت اپل که از سال ۲۰۱۳ در تلفن های هوشمند اپل استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - می شود (از جمله در آیفون ۸ و ۸ پلاس) - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - TouchID نام دارد، اما در نسخه X به دلیل حاشیه ناچیز اطراف نمایشگر جایی برای دکمه فیزیکی باقی نیست و این سیستم با FaceID جایگزین شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان  استان خراسان

در این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - مدل برای بیدار کردن تلفن هوشمند باید از پایین صفحه به سمت بالا سوایپ کنید، روشی که فیل شیلر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - مراسم رونمایی آن را ساده و طبیعی ترین روش نام نهاد. البته فراهم آوردن چنین قابلیتی به هیچ عنوان برای اپل به سادگی صورت نگرفته است. آیفون 10 به دوربین هایی مجهز است که اپل آن را TrueDepth نامیده است. دوربین جدید به لطف حسگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - عمق و پروژکتور نقطه ای (که ۳۰ هزار نقطه مادون قرمز به صورت کاربر پرتاب می کند) قادر است غنی ترین تصویر ممکن را از چهره کاربر ثبت کند، اما در عین حال وجود چنین حسگرهایی، از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - جا زدن عکس صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - کاربر به جای چهره واقعی و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - چند بعدی نیز جلوگیری می کند.

اما این تنها نیمی از موضوع است و باقی آن را چیپست جدید اپل بر عهده دارد. A11 که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - قوی ترین چیپست حال حاضر بازار به حساب می آید به لطف توان پردازش بسیار بالای خود قادر است هربار که کاربر چهره خود را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - باز کردن قفل دستگاه اسکن می کند، تصویر جدید را به شکل زنده و با الگوریتم های شبکه عصبی مصنوعی، با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - اسکن های قبلی راستی آزمایی نماید.

بر اساس تخمین های اپل حسگر اثر انگشت تاچ آیدی امکان دسترسی دیگران به محتوای موبایل کاربر را به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - در ۵۰ هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - کاهش می دهد، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - در سیستم فیس آیدی این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خراسان استان خراسان - احتمال ۱ در میلیون خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone