🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23306.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک حذف لایک را به طور آزمایشی در استرالیا آغاز کرد

شایعه حذف نمایش عمومی تعداد لایک ها در فیسبوک از مدتی قبل به گوش می رسید تا اینکه این شرکت سرانجام این آزمایش را در کشور استرالیا آغاز کرد. کمپانی فیسبوک به طور آزمایشی مخفی ...

شایعه حذف نمایش عمومی تعداد لایک ها در فیسبوک از مدتی قبل به گوش می رسید تا اینکه این شرکت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - سرانجام این آزمایش را در کشور استرالیا آغاز کرد.

کمپانی فیسبوک به طور آزمایشی مخفی شدن لایک ها، ری اکشن ها و همچنین تعداد مشاهده ویدیوی پست ها و تبلیغات را از دید کاربران شروع کرد. این آزمایش فعلاً در استرالیا انجام شده و کمپانی اعلام کرده در حال حاضر برنامه ای برای آزمایش این محدودیت در دیگر کشورها در سر ندارد.

بدین ترتیب دوستان کاربری که در استرالیا است می توانند پست های او را لایک کرده و برای آنها ری اکشن بگذارند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - ولی دیگر نمی توانند بفهمند چند نفر پست های او را لایک کرده اند. همچنین امکان باخبر شدن از تعداد لایک های پست های دوستان وجود نداشته و این اطلاعات فقط برای صاحب پست قابل مشاهده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران

سخنگوی فیسبوک می گوید آنها قصد دارند با حذف آزمایشی لایک از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - پست های فیسبوک ببینند این محدودیت تجربه کاربران را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - بهبود می بخشد یا نه. سپس در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - مورد اقدامات بعدی تصمیم گیری خواهند کرد.

فیسبوک اواسط اردیبهشت ماه امسال حذف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - لایک در اینستاگرام را به طور آزمایشی در کانادا انجام داد و پس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - از آن دامنه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - آزمایش را به کشورهای دیگر از جمله استرالیا، برزیل، ایرلند، ایتالیا، ژاپن و نیوزلند گسترش داد.

سران فیسبوک به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - دنبال داده های جدید از حذف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - آزمایشی لایک در این پلتفرم هستند و می خواهند آنها را با بازخوردهای حذف لایک از اینستاگرام مقایسه کرده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - و به نتایج جدیدی برسند. آنها قصد دارند کاربران این دو پلتفرم به جای تمرکز روی تعداد لایک ها، روی کیفیت عکس ها و تصاویر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رامسر استان مازندران - خود تمرکز کرده و محیطی سالم تر را شکل دهند.

البته حذف نمایش عمومی لایک ها از اینستاگرام به مذاق افرادی همچون اینفلوئنسرها که از این راه کسب درآمد می کنند خوش نیامده است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone