🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23320.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از ساخت حافظه های SSD ارزان تر با ظرفیت بیشتر در آینده نزدیک خبر داد

حافظه های SSD که چند سالی است برای ذخیره سازی دیتا در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار میگیرند نسبت به هارد درایوهای سنتی عملکردی به مراتب سریع تر را از خود نشان می دهند ...

حافظه های SSD که چند سالی است برای ذخیره سازی دیتا در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار میگیرند نسبت به هارد درایوهای سنتی عملکردی به مراتب سریع تر را از خود نشان می دهند با این حال وقتی نوبت به ظرفیت و هزینه می رسد توانایی رقابت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - با تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - قدیم را ندارند. با در نظر داشتن همین کاستی اینتل اخیرا وعده داده که با تکنولوژی تازه اش که دیتا را درون سل های حافظه فشرده تر می کند و قصد دارد حافظه های SSD را بهبود دهد.

حافظه های SSD از فلش مموری استفاده می کنند؛ نوعی چیپ که دیتا را در سلول های حافظه کوچک نگهداری می کند. نخستین بار که فلش مموری از راه رسید هر سلول تنها می توانست یک صفر یا یک را ذخیره کند (یعنی یک بیت). اما این چیپ ها به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - قدری بهبود داده شدند که ظرفیت شان به دو، سه، و حالا چهار لایه یا سطح رسید؛ این یعنی حالا هر سلول میتواند ۱۶ بیت را در خود ذخیره کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان

با وجود این پیشرفت چشمگیر اینتل روز چهارشنبه این هفته اعلام کرد مشغول ساخت تکنولوژی تازه ایست که این ظرفیت را به پنج برابر میزان فعلی می رساند و آن چیزی نیست جز سل ها پنج لایه.

فرانک هدی از گروه راهکارهای حافظه غیر فرار اینتل در این باره گفت:

سلول های پنج لایه ضمن اینکه تراکم دیتای قابل ذخیره سازی در فلش مموری را بالا می برند هزینه کمتری نسبت به سلول های چهارسطحی خواهند داشت.

این دستاورد از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید درنظر داشت که اینتل در این مسیر تنها نخواهد بود. برای مثال توشیبا که از دیگر پیشروهای صنعت فلش مموری محسوب می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - شود چند ماه پیش از فلش مموری سلول پنج سطحی خود رونمایی کرد. امید می رود که با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - داغ شدن رقابت در این زمینه و ارائه نوآوری های بیشتر قیمت پی سی، موبایل و دیگر گجت های الکترونیک دست کم تا دو سال دیگر کاهشی چشمگیر پیدا کند.

البته اینتل مشخص نکرده که این تکنولوژی جدید را چه زمانی به مرحله تجاری سازی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - می آورد یا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - چطور قرار است که این مساله بر هزینه ها تاثیر بگذارد. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد که هم اکنون - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - مشغول تست فناوری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - مذکور است.

سازندگان چیپ های حافظه مدتی است که تلاش دارند با کمک تکنولوژی انباشت سه لایه ده ها لایه از سلول های فلش مموری را به محصولات خود اضافه کنند. فلش مموری های سال ۲۰۱۹ اینتل برای مثال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - از انباشت ۹۶ لایه سلول های چهارلایه روی هم ساخته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - می شود و آنطور که مدیران این شرکت وعده داده اند تا سال ۲۰۲۰ این رقم به ۱۴۴ لایه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone