🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23309.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از چندین مدل سفارشی از آیفون 11 پرو با طلای 18 عیار و چرم سوسمار

شرکت Legend Helsinki متخصص تولید آیفون های گرانقیمت و سفارشی از چندین مدل بسیار خاص از آیفون 11 پرو با قیمت های گزاف رونمایی کرد. اولین مدل در این مجموعه «Emperor» نام داشته و در ...

شرکت Legend Helsinki متخصص تولید آیفون های گرانقیمت و سفارشی از چندین مدل بسیار خاص از آیفون 11 پرو با قیمت های گزاف رونمایی کرد.

اولین مدل در این مجموعه «Emperor» نام داشته و در پنل پشتی آن سنگ قولنج یا یشم (Jadeite) به کار رفته است. فریم گوشی از طلای 24 عیار و لوگوی اپل از طلای 18 عیار تشکیل شده. از این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - مدل فقط 8 عدد تولید می شود و قیمت آن بر اساس میزان سنگ یشم به کار رفته در پنل پشتی تعیین خواهد شد.

«Firmamentum»، نام مدل بعدی در این کلکسیون منحصر به فرد بوده که به معنی طاق در زبان لاتین است. این مدل دیزاین مدرنی دارد و در پنل پشتی آن نقره استرلینگ با پوشش رودیم (Rhodium) کار شده و جنس پیچ ها از طلای 18 عیار است. از این مدل نیز تنها 10 عدد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - ساخته خواهد شد که هر کدام قیمتی در حدود 3800 دلار دارند.

مدل «Corium» نیز با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - پنل پشتی که از ترکیبی از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - طلای 18 عیار و چرم سوسمار است در رنگ های متنوعی از جمله آبی، طلایی، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - مشکی و زرشکی برای مشتریان خاص پسند موجود است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس

در جعبه هر کدام از مدل های فوق، ایرپاد با روکش طلای 24 عیار، کیف چرمی باکیفیت و شناسنامه اصالت محصول قرار داده شده است.

شرکت Legend برای آن دسته از کاربرانی که دوست ندارند ایرپادشان شبیه هیچ یک از ایرپادهای بازار باشد، مدل های ویژه ای از ایرپاد با روکشی از طلای 24 عیار، رُز گلد (ترکیب طلا و مس) و همچنین مدل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - پلاتینیومی را در نظر گرفته است. تمامی مدل ها تقریباً 1300 دلار قیمت دارند.

شرکت Legend به کمک تیمی از افراد خبره و با استفاده از مواد گرانبها و با کیفیت و به کارگیری ابزارآلات پیشرفته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - قالب گیری و سنگ تراشی، هر کدام از مدل ها را با دقت و وسواس زیاد مطابق خواسته مشتری تولید می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone