🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34313.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پلان؛ تحول صنعت حمل و نقل با قطار سریع السیر ژاپن [تماشا کنید]

قطار سریع السیر یکی از بهترین و ارزان ترین روش های حمل و نقل در جهان به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد. قیمت بلیط این قطارها به اندازه بلیط هواپیماست ولی می توانند ...

قطار سریع السیر یکی از بهترین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و ارزان ترین روش های حمل و نقل در جهان به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد. قیمت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بلیط این قطارها به اندازه بلیط هواپیماست ولی می توانند شما را در زمان یکسان یا حتی زودتر از هواپیما به مقصد برسانند.

توسعه قطار سریع السیر به دهه 1950 میلادی در کشور - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ژاپن بر می گردد. ژاپنی ها برای رفع مشکل جابجایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مسافرین بین دو شهر اوساکا و توکیو تصمیم گرفتند خط ریلی و قطارها را از نو طراحی کنند. پشتکار و نوآوری آنها به نتیجه رسید و اولین خط سریع السیر دنیا یعنی خط توکایدو با سرعت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 210 کیلومتر بر ساعت در این کشور به راه افتاد.

در این قسمت از پلان می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهیم داستان قطارهای سریع السیر ژاپن که به شینکانسن معروف هستند را مرور کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone