🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23291.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

زوم دیجیتال خیره کننده در تصویر ثبت شده با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی شیائومی

شیائومی و سامسونگ در بیانیه‌ای از همکاری خود برای باز کردن پای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به گوشی‌های هوشمند گفته بودند. به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمندی که به این سنسور مجهز می‌شود شیائومی Mi Mix ...

شیائومی و سامسونگ در بیانیه‌ای از همکاری خود برای باز کردن پای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به گوشی‌های هوشمند گفته بودند. به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - اولین گوشی هوشمندی که به این سنسور مجهز می‌شود شیائومی Mi Mix Alpha است.

این برند چینی با انتشار تصاویر ثبت شده توسط این سنسور در شبکه مجازی ویبو، توانایی زوم دیجیتال این سنسور را به رخ همگان کشیده است. البته شرایط عکس‌های ذکر شده به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدت تحت کنترل بوده و نورپردازی آن‌ها با حالت‌های معمولی به کلی متفاوت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

با این حال عکس های فوق همگی دارای رزولوشن ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ هستند که نوید سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را می‌دهند. همچنین شعار تبلیغاتی این عکس‌ها هم «دوران ۱۰۰ مگاپیکسلی» نوشته شده که به نوعی این سنسور را تایید می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان
قابلیت زوم دیجیتال سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی

همچنین برای جا دادن این همه پیکسل در سنسوری که بتوان داخل گوشی‌های هوشمند کار گذاشت، باید اندازه هر پیکسل را بسیار کوچک کردکه اولین نتیجه آن عکس‌های نه چندان با کیفیت در محیط‌های کم نور خواهد بود.

تجربیاتی که ما از گوشی‌هایی با سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی داشتیم، می‌توان گفت که اگر این سنسور‌ها نور کافی را جذب نکنند، نتایج ناامید کننده‌ای را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای کاربران به دنبال خواهند داشت.

با این حال ابتدا گفته می‌شد که اولین گوشی معرفی شده با این دوربین Mi 9 Pro 5G خواهد بود ولی با توجه به اطلاعات به دست آمده می‌دانیم که این گوشی دوربین ۳ گانه خواهد داشت. سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین‌های تله فوتو و اولترا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - واید همراهی خواهد شد. در نتیجه تنها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - گوشی هوشمندی که شیائومی می تواند با این سنسور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - معرفی کند، Mi Mix Alpha خواهد بود.

قرار است گوشی Mi Mix Alpha فردا در مراسمی رونمایی شود. همچنین گفته می‌شود این گوشی علاوه بر داشتن سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بندرترکمن استان گلستان - طراحی متفاوتی نیز دارد و نمایشگر آن از نوع آبشاری بدون حاشیه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین همای نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
احیانا نمایندگی شما آیا منطقه روستای یموت بندرترکمن سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای یموت شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone