🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23319.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آئودی Q3 در نسخه RS معرفی شد؛ ابرخودرویی برای دنیای واقعی [تماشا کنید]

شاید خودروهای فراری و لامبورگینی در نگاه اول بسیار جذاب باشند، اما همگان می دانند که چنین خودروهایی درست مانند انبوهی از اتومبیل های سریع و تیونینگ شده، از قابلیت های استفاده روزمره چندان بالایی ...

شاید خودروهای فراری و لامبورگینی در نگاه اول بسیار جذاب باشند، اما همگان می دانند که چنین خودروهایی درست مانند انبوهی از اتومبیل های سریع و تیونینگ شده، از قابلیت های استفاده روزمره چندان بالایی برخوردار نیستند و نمی توان لذت سواری با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - آن ها را در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - هر شرایطی تجربه کرد. از این رو گروهی از مهندسان آئودی برای افزودن یک خودرو سریع واقعا کاربردی به سبد محصولات عظیم گروه فولکس واگن دست به کار شده اند و ماحصل تلاش آن ها، حالا در مقابل چشمان شماست. آئودی این خودرو تازه را در زمره نسخه RS از کراس اوور Q3 و Q3 اسپرتبک قلمداد می کند و اگر با محصولات این خودروساز آلمانی آشنا باشید، حتما می دانید که نسخه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - های مزین به نشان RS در واقع قدرتمندتر از مدل های استاندارد بوده و از پیشرانه هایی تقویت شده سود می برند.

نیروبخش هر دو کراس اوور فوق یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر توربوشارژ است که می تواند 395 اسب بخار قدرت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - و 480 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولیدی توسط این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - موتور از طریق گیربکس هفت سرعته S tronic و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - سیستم کواترو به سمت هر چهار چرخ هدایت می شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

به واسطه این قوای محرکه قدرتمند RS Q3 و RS Q3 اسپرتبک قادر هستند در عرض تنها 4.5 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - ساعت برسانند؛ همچنین این دو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - کراس اوور خوش استیل در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم می توانند نهایت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - سرعت 250 کیلومتر در ساعت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - را ثبت کنند. این رقم به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - صورت الکترونیکی محدود شده و در صورت سفارش آپشن مخصوص محدود کننده موجود برداشته می شود، در این حالت حداکثر سرعت به 280 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

در کنار موتور قوی تر، RS Q3 و RS Q3 اسپرتبک به سیستم تعلیقی با خصوصیات اسپرت تر مجهز بوده و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - ارتفاع آنها از سطح زمین به اندازه 10 میلی متر کمتر است. سیستم فرمان بازنگری شده و ترمزهایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - با عملکرد بهتر از دیگر ویژگی های جدیدترین محصولات ارباب حلقه ها به شمار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - می روند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان
آئودی RS - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - Q3 و RS Q3 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - اسپرتبک با رینگ های 20 و 21 اینچی قابل سفارش هستند

به گفته آئودی ترمزهای این دو کراس اوور هیجان انگیز دارای کالیپرهای شش پیستونه و دیسک هایی به قطر 375 میلی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - متر در جلو و 310 میلی متر در عقب هستند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

برای افرادی که به دنبال ترمزهای قدرتمندتری هستند، امکان سفارش نمونه سرامیکی فراهم شده است. این ترمزها که اخیرا توسعه یافته اند، از کالیپرهای آلومینیومی یکپارچه بهره برده و دیسک های آنها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - در جلو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - و عقب به ترتیب قطری برابر با 380 و 310 میلی متر دارند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

سیستم کنترل داینامیک شاسی دیگر آپشن جالبی است که خریداران RS Q3 و RS Q3 اسپرتبک می توانند سفارش دهند. این آپشن در عرض تنها چند میلی ثانیه کمک فنرهای فعال خودرو را به شرایط جاده تطبیق می دهد.

به لحاظ ظاهری جلوپنجره - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - مشکی رنگ با شبکه لانه زنبوری، سپر عضلانی تر با ورودی های هوای بزرگ تر و همچنین تیغه های بومرنگی شکل در گوشه ها را می توان وجه تمایز نسخه های RS با مدل های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - استاندارد نامید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

در نمای عقب نسخه های RS دارای اسپویلر و دو خروجی اگزوز بزرگ و بیضی شکلی هستند. سپر نیز متفاوت از مدل های استاندارد بوده و در قسمت زیرین آن یک دیفیوزر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - به چشم می خورد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

در داخل کابین هم فرمان D شکل با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان - نشان RS، پدال های تعویض جدید، نشان های نورانی در چارچوب درها، تزئیناتی با پوشش مشکی براق و صندلی هایی با پوشش چرم آلکانتارا از وجوه تمایز RS Q3 و RS Q3 اسپرتبک با مدل های استاندارد هستند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سقز استان کردستان

آنطور که اعلام شده، آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرتبک از اکتبر امسال قابل سفارش بوده و اواخر امسال به دست مشتریان خواهند رسید. در کشور آلمان برای RS Q3 قیمتی برابر با 63,500 یورو و برای RS Q3 اسپرتبک قیمتی برابر با 65,000 یورو تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone