🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23325.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نمونه آزمایشی راکت استارشیپ برای اولین بار به سه موتور رپتور مجهز شد

«ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیس ایکس با انتشار تصاویر جدیدی از راکت استارشیپ از نصب سه موتور غول آسای رپتور روی آن خبر داد. این اولین باری است که روی راکت آزمایشی این شرکت سه موتور ...

«ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیس ایکس با انتشار تصاویر جدیدی از راکت استارشیپ از نصب سه موتور غول آسای رپتور روی آن خبر داد. این اولین باری است که روی راکت آزمایشی این شرکت سه موتور - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان - رپتور نصب می شود.

مجهز کردن نمونه آزمایشی راکت مورد بحث به سه موتور رپتور که قرار است از آن در ماموریت های بزرگ آینده استفاده شود، دستاورد بزرگی برای شرکت اسپیس ایکس محسوب می شود. این شرکت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان - موفق شده در مدت هفت ماه چندین موتور رپتور تولید کرده و راکت استارشیپ را به سه عدد از این موتورهای قدرتمند تجهیز کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان

به گفته «ماسک»، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان - نمونه نهایی راکت استارشیپ از سه موتور رپتور که مخصوص فعالیت در محیط خلاء هستند (RVac) و سه موتور مخصوص شرایط سطح دریا (SL) قدرت خواهد گرفت. البته از موتورهای RVac در پرتاب های آزمایشی راکت استارشیپ استفاده ای نخواهد شد.

سه موتور رپتور در مجموع قادر به تولید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان - 600 تن نیروی پیشران هستند. راکت استارشیپ بدون بار و به تنهایی حدوداً 200 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان - تن وزن دارد. بنابراین موتورها مجموعاً توانایی تولید 400 تن نیروی پیشران در مدت زمان 200 الی 300 ثانیه را خواهند داشت.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان

موتور رپتور (Raptor) یک موتور عظیم الجثه بوده و از متان و اکسیژن به عنوان سوخت استفاده می کند. قرار است - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر زنجان استان زنجان - از این موتور در نسل جدید راکت های دو مرحله ای شرکت اسپیس ایکس استفاده شود.

مرحله اول به نام «سوپر هوی» (Super Heavy) مخصوص رسیدن به مدار و مرحله دوم به نام «استارشیپ» (Starship) مخصوص حرکت در فضای بیکران در نظر گرفته شده است. قرار است راکت استارشیپ به قسمت بالایی راکت سوپر هوی متصل شود. گفته می شود مدل نهایی راکت سوپر هوی حدود 31 موتور رپتور خواهد داشت.

موتور رپتور اوایل شهریور ماه امسال دستاورد بزرگی را به دست آورد و موفق شد نمونه آزمایشی فضاپیمای استارهاپر را به ارتفاع تقریبا 150 متری از سطح زمین برساند.

قرار است ایلان ماسک در رویدادی در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر ماه) اطلاعات بیشتری را در مورد راکت مذکور در اختیار عموم قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone