🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14919.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ردمی AirDots 3 Pro با فناوری حذف نویز فعال و قیمت ۵۵ دلار معرفی شد

ردمی امروز در کنفرانسی از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود رونمایی کرد. این هدفون که ردمی AirDots 3 Pro نام دارد، از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. به نظر می‌رسد رقابت در بازار هدفون‌های ...

ردمی امروز در کنفرانسی از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود رونمایی کرد. این هدفون که ردمی AirDots 3 Pro نام دارد، از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد رقابت در بازار هدفون‌های بی‌سیم و ایربادها روزبه‌روز شدیدتر می‌شود و شرکت‌ها سعی می‌کنند با محصولات اقتصادی، تا جای ممکن خریداران را جذب کنند. حالا در جدیدترین تلاش، زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی تصمیم گرفته یک فناوری تقریبا پیشرفته را به یکی از هدفون‌های ارزان‌قیمتش بیاورد.

فناوری حذف نویز فعال که بیشتر در ایربادهای گران‌قیمت بازار استفاده می‌شود، حالا به هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 3 Pro راه پیدا کرده است.

طبق اطلاعات رسمی، این هدفون می‌تواند تا ۳۵ دسی‌بل نویز را کاهش دهد و میزان تاخیر آن به ۶۹ میلی ثانیه می‌رسد که قابل توجه است. کاربران می‌توانند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - این ایرباد را بطور همزمان به دو منبع یا دو گوشی هوشمند متصل کنند، بنابراین بدون هیچ مشکلی می‌توانید میان آن‌ها سوییچ کنید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس

قاب این هدفون طراحی کشیده‌ای دارد، با این حال طراحی خود ایربادها مشابه ایربادهای کنونی ردمی در بازار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - است. ظاهرا ردمی و کاربران از چنین طراحی رضایت دارند و چینی‌ها نمی‌خواهند آن را تغییر دهند. این ایرباد که از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند، تنها ۴.۹ گرم وزن دارد.

قاب شارژ این هدفون از پورت USB Type-C بهره می‌برد و حتی از شارژ بی‌سیم Qi هم پشتیبانی می‌کند. شارژدهی این ایرباد به ۶ ساعت می‌رسد که البته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - با قاب، این میزان به ۲۸ ساعت افزایش می‌یابد.

ردمی AirDots 3 Pro قیمتی برابر ۵۵ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - دلار دارد و البته برای مدت کوتاهی با قیمت ۴۷ دلار هم به فروش می‌رسد. کاربران در چین از ۲۱ خرداد می‌توانند آن را تهیه کنند و البته کاربران در بازار جهانی هم احتمالا به آن دسترسی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - پیدا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - خواهند کرد.

با توجه به قابلیت‌هایی که ردمی برای این محصولش درنظر گرفته، ۵۵ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - دلار قیمت بسیار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جهرم استان فارس - مناسبی است و این ایرباد می‌تواند با محصولات گران‌قیمت‌تر هم رقابت کند، البته اگر کیفیت صدای خوبی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone