🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14906.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود

مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-G990B منتسب به گلکسی S21 FE از رونمایی آن با چیپست احتمالی اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهد. براساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده، گوشی اقتصادی گلکسی ...

مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-G990B منتسب به گلکسی S21 FE از رونمایی آن با چیپست احتمالی اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهد.

براساس خبرهایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - که تاکنون منتشر شده، گوشی اقتصادی گلکسی S21 FE سامسونگ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - به همراه موبایل‌های گلکسی زد فولد۳ و گلکسی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - زد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - فلیپ۳ احتمالا مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه عرضه خواهند شد. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی برخی مشخصات گلکسی S21 FE از جمله چیپست آن در مستندات گیک‌بنچ رویت شده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در گیگ‌بنچ، گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با شماره مدل SM-G990B به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد. علاوه بر این، دقیقا مانند گوشی‌های اصلی گلکسی S21 که اواخر سال جاری عرضه شدند پردازنده مورد استفاده در این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - خواهد بود. هر چند این موضوع هنوز تایید نشده است اما به نظر می‌رسد سامسونگ برای این گوشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - تنها - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - یک گزینه با حافظه رم ۶ گیگابایتی در نظر گرفته باشد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان

همانطور که در اطلاعات - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - ارائه شده از این گیگ‌بنچ دیده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - می‌شود، گوشی اقتصادی سامسونگ در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۳۸۱ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۱۹۱۷ را کسب کرده است.

سامسونگ به نوعی با کاهش ظرفیت حافظه رم این گوشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - قصد دارد در وقت، پول و انرژی خود صرفه جویی کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود بدنه گلکسی S21 FE از جنس پلاستیک و نمایشگر آن صفحه تخت باشد که البته این موضوع چندان تعجب‌آور نخواهد بود. البته باید اشاره کرد که بسیاری از کاربران گوشی‌هایی از جنس پلاستیک را ترجیح می‌دهند زیرا به راحتی نمی‌شکند. از طرفی دیگر داشتن نمایشگر تخت تجربه کلی کاربر را بسیار آسان‌تر می‌کند.

گفته می‌شود که گلکسی S21 FE نیز مانند گلکسی S20 FE فاقد نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE عرضه خواهد شد، اما نمی‌توان احتمال وجود نسخه‌ای با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ را رد کرد. زیرا تمام مدل‌های معمولی سری گلکسی S21 علی رغم پشتیبانی از شبکه ۵G در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - اکثر بازارها - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - از اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برند.

در آخر باید عنوان کرد طبق گزارش‌های قبلی گلکسی S21 FE از نمایشگر ۶.۴ اینچی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. ابعاد آن ۱۵۵.۷ در ۷۱.۴۵ در ۷.۹ میلی متر بوده و در پنج رنگ خاکستری، سبز، صورتی، بنفش و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - سفید عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تنبور نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام روز بخیر تعمیرچی مولوی ماسال هم برای جارو برقی اسنوا تعمیرکار داره
پاسخ: بله در مولوی شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone