🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14924.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

توان استاندارد USB-C با افزایش بیش از دو برابری به ۲۴۰ وات می‌رسد

ظاهرا به‌زودی نیاز به شارژرهای اختصاصی تا حد زیادی برچیده می‌شود چون استاندارد USB-C می‌خواهد با بیش از دو برابر کردن توان خروجی خود امکان انتقال انرژی تا سقف ۲۴۰ وات را فراهم کند. طبق ...

ظاهرا به‌زودی نیاز به شارژرهای اختصاصی تا حد زیادی برچیده می‌شود چون استاندارد USB-C می‌خواهد با بیش از دو برابر کردن توان خروجی خود امکان انتقال انرژی تا سقف ۲۴۰ وات را فراهم کند.

طبق اعلام «انجمن مجریان USB» موسوم به USB-IF، با این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - تغییر نه تنها لپ‌تاپ‌های سبک و اولترابوک‌ها را می‌توان با سرعت بیشتری شارژ کرد، بلکه لپ‌تاپ‌های قوی‌تر و پرمصرف‌تر هم امکان شارژ از طریق درگاه USB-C را پیدا می‌کنند. پیش‌تر، توان شارژرهای USB-C حداکثر به ۱۰۰ وات می‌رسید ولی برخی شرکت‌ها مثل دل شارژرهایی با توان ۱۳۰ واتی را عرضه کرده بودند.

انتقال توان ۲۴۰ واتی از طریق درگاه USB-C اتفاق ویژه‌ای است که USB-IF آن را تحت عنوان «دامنه توان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - بسط‌یافته» یا EPR معرفی می‌کند. با این استاندارد شما روی کاغذ می‌توانید حتی انرژی یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند مثل Alienware m17 را با درگاه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - USB-C تامین کنید.

البته برای استفاده از این فناوری به شارژر و کابل‌های جدید نیاز دارید و گفته شده که تمامی کابل‌های EPR با علامت مخصوص این فناوری مشخص می‌شوند. کابل‌ها برای پشتیبانی از این توان ۲۴۰ واتی باید با جریان ۵ آمپری و ولتاژ ۵۰ ولتی سازگار باشند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان

با توجه به اطلاعات منتشر سده از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - سوی USB-IF به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان برای پشتیبانی از این استاندارد باید طراحی شارژرهای خود را تغییر دهند تا ایمنی در محصولاتشان رعایت شود.

در مجموع، حتی با معرفی نسخه ۲۴۰ واتی USB-C همچنان دستگاه‌هایی خواهند بود که به توان بالاتری نیاز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - پیدا می‌کنند. از سوی دیگر، کامپیوترهای رومیزی انرژی بسیار بیشتری می‌خواهند و برای تامین برق کارت‌های گرافیک جدید نیازمند منبع تغذیه ۶۵۰ واتی یا بیشتر هستیم. با این حال، بعضی کامپیوترها در سال‌های اخیر مقرون به صرفه‌تر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - شده‌اند. مثلا آی‌مک رنگارنگ جدید اپل از آداپتور برق ۱۴۳ واتی استفاده می‌کند. در نتیجه، عجیب نخواهد بود اگر در آینده نه چندان دور شاهد استفاده از USB-C - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بیجار استان کردستان - برای تامین انرژی در این دستگاه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone