🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14933.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۹۱ با قابلیت کپی و پیست فایل در صفحات وب منتشر شد

گوگل امروز نسخه پایدار کروم ۹۱ را با بهینه‌سازی‌های امنیتی و قابلیت کپی و پیست فایل در صفحات وب منتشر کرد. این نسخه به قابلیت‌های جدیدی برای توسعه‌دهندگان هم مجهز شده است. این به‌روزرسانی ۳۲ ...

گوگل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - امروز نسخه پایدار کروم ۹۱ را با بهینه‌سازی‌های امنیتی و قابلیت کپی و پیست فایل در صفحات وب منتشر کرد. این نسخه به قابلیت‌های جدیدی برای توسعه‌دهندگان هم مجهز شده است. این به‌روزرسانی ۳۲ آسیب‌پذیری امنیتی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - را برطرف می‌کند که ۸ مورد آن‌ها اولویت بالا داشته‌اند.

مرورگر کروم امروز در کانال پایدار به نسخه ۹۱، در کانال بتا به نسخه ۹۲ و در کانال قناری به نسخه ۹۳ به‌روز شد. کاربران ویندوز، مک و لینوکس می‌توانند با رفتن به مسیر Settings -> Help -> About Google Chrome نسخه جدید را دریافت و نصب کنند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان

کروم ۹۱ قابلیت بسیار جذابی را در اختیار طرفداران نسخه وب سرویس‌های ایمیلی قرار می‌دهد. کاربران حالا می‌توانند فایل‌های مدنظر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - خود را درون ایمیل‌ها کپی و پیست کنند تا فایل‌ها به‌طور خودکار پیوست شوند. گوگل می‌گوید کاربران حالا به راحتی می‌توانند با میانبرهایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - مثل Ctrl + C و Ctrl + V فایل‌ها را از سیستم خود برداشته و درون ایمیل‌ها قرار دهند.

قابلیت بعدی کروم ۹۱ در واقع یک بهینه‌سازی امنیتی است که مرورگر گوگل را با مسدودسازی پورت ۱۰۰۸۰ در برابر حملات NAT Slipstreaming ایمن‌تر می‌کند. مرورگر فایرفاکس در ماه نوامبر ۲۰۲۰ این پورت را مسدود کرده بود. حملات NAT Slipstreaming از قابلیت ALG روتر سوءاستفاده می‌کنند تا به پورت‌های موجود در شبکه‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - داخلی دسترسی پیدا کنند. به عبارت دیگر، مهاجمان با استفاده از این حمله می‌توانند به سرویس‌هایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - دست پیدا کنند که در حالت عادی توسط روتر محافظت می‌شود.

توسعه‌دهندگان کروم در زمان تصمیم‌گیری درباره مسدودسازی این پورت متوجه شدند که نرم‌افزار پشتیبان‌گیری Amanda و VMWare vCenter از آن استفاده می‌کنند، با این حال مسدودسازی پورت ۱۰۰۸۰ تاثیری روی عملکرد این برنامه‌ها ندارد.

کروم ۹۱ همچنین شامل تغییراتی برای توسعه‌دهندگان است که فهرست آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • GravitySensor API
  • CSS custom counter styles
  • JSON Modules
  • WebOTP API
  • WebSockets over HTTP/2
  • WebTransport

کروم ۹۲ احتمالا در تاریخ ۲۹ تیر در کانال پایدار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone