🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14926.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای مدل ۲۰۲۱ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با طراحی جدید

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل جدید مک‌بوک پروهای اپل هستیم و حتی این احتمال وجود دارد که در کنفرانس WWDC 2021 در همین ماه معرفی شوند. حالا رندرهای مدل ۲۰۲۱ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل جدید مک‌بوک پروهای اپل هستیم و حتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - این احتمال وجود دارد که در کنفرانس WWDC 2021 در همین ماه معرفی شوند. حالا رندرهای مدل ۲۰۲۱ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی منتشر شده‌اند که ما را با طراحی احتمالی این لپ‌تاپ قدرتمند آشنا می‌کنند.

اپل سال گذشته میلادی از چیپ M1 و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی به همراه مک‌بوک ایر مجهز به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - آن رونمایی کرد، اما همچنان مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده‌های اینتل در بازار حضور دارند. این موضوع همین امسال تغییر خواهد کرد و قدرتمندترین لپ‌تاپ کوپرتینویی‌ها هم به اپل سیلیکون مجهز خواهد شد که البته قدرتمندتر و سریعتر از گذشته خواهد بود.

این تراشه جدید که احتمالا M1X نام می‌گیرد، در مقایسه با نسخه قبلی‌اش از هسته‌های بیشتری بهره می‌برد. در حقیقت انتظار می‌رود این چیپ میزبان ۱۰ هسته پردازشی و ۱۶ یا ۳۲ هسته گرافیکی باشد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - علاوه بر این، حداکثر از ۶۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند که پیشرفت قابل توجهی نسبت به چیپ M1 با پشتیبانی از ۱۶ گیگابایت رم محسوب می‌شود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

از دیگر قابلیت‌های احتمالی مک‌بوک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - پرو ۱۶ اینچی جدید می‌توان به پورت‌های تاندربولت بیشتر، پورت HDMI و همچنین درگاه کارت حافظه اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

حالا رندرهای جدید با توجه به همین شایعات طراحی شده‌اند. همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، با لبه‌های کمتر گرد روبه‌رو هستیم و پورت‌های اضافه هم روی آن به چشم می‌خورند. علاوه بر این، خبری از تاچ بار در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - آن‌ها نیست و لوگوی مک‌بوک پرو هم زیر نمایشگر به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی موجود در این رندرها به رنگ نقره‌ای و خاکستری به تصویر کشیده شده که با شایعات مطابقت دارد. در حالی که اپل آی‌مک ۲۴ اینچی مجهز به چیپ M1 را در رنگ‌های متنوعی وارد بازار کرده، چنین رویکردی را به احتمال زیاد برای محصولات سری مک‌بوک پرو درنظر نمی‌گیرد و خریداران مک‌بوک ایر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - جدید می‌توانند از رنگ‌های متنوع لذت ببرند.

باید منتظر ماند و دید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - در هفته‌های آینده چه اطلاعات بیشتری از این لپ‌تاپ‌ها منتشر می‌شود، البته می‌توانید برای اطلاع از تمام شایعاتی که تا به امروز درباره نسل جدید مک‌بوک پرو منتشر شده، به این مقاله دیجیاتو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone