🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14937.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت بوز از حمله باج‌افزاری و سرقت اطلاعات کارمندانش خبر داد

هکرها در سال جاری میلادی به سراغ شرکت‌های بزرگ رفته‌اند و بعد از «کولونیال پایپ‌لاین» و ایسر، این بار شرکت «بوز» را هدف قرار داده‌اند. این شرکت ظاهرا به‌تازگی تحت فشار یک حمله سایبری بوده ...

هکرها در سال جاری میلادی به سراغ شرکت‌های بزرگ رفته‌اند و بعد از «کولونیال پایپ‌لاین» و ایسر، این بار شرکت «بوز» را هدف قرار داده‌اند. این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - شرکت ظاهرا به‌تازگی تحت فشار یک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - حمله سایبری بوده که باج‌افزارها را در سیستم‌های این شرکت کار گذاشته است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از نامه بوز به دفتر دادستان کل ایالت نیوهمپشایر آمریکا، این شرکت می‌گوید اولین بار ۱۷ اسفند از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - این حمله آگاه شد و بلافاصله با همکاری نیروهای فنی و کارشناسان امنیتی به کنترل شرایط مشغول گردید. بوز می‌گوید مدتی بعد کنترل کامل سیستم‌های خود را در دست گرفت.

این شرکت در تاریخ ۹ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اردیبهشت دریافت که مهاجمان احتمالا به شمار معدودی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - از فایل‌های داخلی این شرکت از جمله اطلاعات کارمندان کنونی و قبلی دسترسی داشته‌اند. این فایل‌ها شامل نام افراد، شماره تامین اجتماعی و چند داده دیگر بوده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل

بوز می‌گوید تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که مهاجم با تعداد محدودی از پوشه‌ها سروکار داشته است. با این حال، ظاهرا به هیچ طریقی نمی‌توان اثبات کرد که چیزی از این اطلاعات به سرقت رفته یا نه. این شرکت در ادامه کارشناسانی را استخدام کرد تا در دارک وب به دنبال افشای این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اطلاعات باشند ولی هنوز شواهدی مبنی بر فروش یا افشای آن‌ها به دست نیامده است.

بوز برای جلوگیری از حملات بعدی تدابیر امنیتی سیستم‌های خود را ارتقا داده است. به‌علاوه، آن‌ها حالا مشغول ارزیابی جامع سرورهایی هستند که مورد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - حمله قرار گرفته بودند. بوز همچنین گذرواژه‌های تمام اکانت‌های خدماتی خود را تعویض کرده تا خطرات احتمالی را کم کند.

رخنه اطلاعاتی بوز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - جدیدترین رخدادی است که شرکت‌ها را به توجه جدی‌تر به موضوع امنیت فرا می‌خواند. مجرمان سایبری ظاهرا حالا بیش از هر زمان دیگری به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا که باعث دورکاری کارمندان شده، این شرکت‌ها را هدف قرار می‌دهند. سیستم‌های خانگی افراد احتمالا نسبت به سیستم‌های شرکتی امنیت کمتری دارند و همین مسئله آن‌ها را مستعد هک و حمله قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone