🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14934.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر ۹۰ هرتزی OLED و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

لنوو از چندین تبلت جدید رونمایی کرد که قدرتمندترین آن‌ها، لنوو پد پرو نام دارد. این دستگاه از نمایشگر ۱۱.۵ اینچی OLED بهره می‌برد و از چیپ بالارده اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده ...

لنوو از چندین تبلت جدید رونمایی کرد که قدرتمندترین آن‌ها، لنوو پد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - پرو نام دارد. این دستگاه از نمایشگر ۱۱.۵ اینچی OLED بهره می‌برد و از چیپ بالارده اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند.

این دستگاه به نمایشگر ۱۱.۵ اینچی OLED با رفرش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - ریت ۹۰ هرتز و زمان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - پاسخگویی ۱ میلی ثانیه مجهز شده. این پنل که قادر به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است، حداکثر روشنایی برابر ۶۰۰ نیت دارد و همچنین از دالبی ویژن به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - همراه HDR10‌ پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند بطور جداگانه برای این تبلت قلمی با شناسایی ۴,۰۹۶ سطح فشار سفارش دهند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ تنها ۵.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزنش هم به ۴۸۵ گرم می‌رسد. لنوو برای این محصولش یک باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که تا ۱۵ ساعت پخش ویدیو شارژدهی دارد، البته بجای آن می‌توان ۸ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - ساعت وبگردی کرد. برای شارژ این دستگاه هم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - می‌توانید از فناوری Quick Charge 3.0 بهره ببرید.

این تبلت لنوو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - از اسپیکرهای JBL بهره می‌برد که در مجموع قدرتی برابر ۶ وات در اختیارتان قرار می‌دهد. این اسپیکرها از فناوری دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان

از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 با پشتیبانی از کارت حافظه، پورت USB-C، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، دوربین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - اصلی دوگانه با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - همراه دوربین ToF اشاره کرد.

قیمت این تبلت لنوو برابر ۳۹۰ دلار است و از ۵ روز دیگر وارد بازار چین می‌شود.

لنوو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - پد پلاس ۱۱

همانطور که در ابتدا گفتیم، چینی‌ها از چندین تبلت رونمایی کرده‌اند که یکی از آن‌ها، پد پلاس ۱۱ نام دارد. این دستگاه به نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل مجهز شده که نه تنها رفرش ریت ۹۰ ندارد، بلکه از HDR هم پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود همچنان به ۴ اسپیکر JBL با قدرت ۶ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - وات و دالبی اتموس دسترسی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - خواهید داشت. علاوه بر این، از قلم هم می‌توانید استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان

اسنپدراگون 750G به عنوان قلب - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - تپنده تبلت لنوو پد پلاس ۱۱ عمل می‌کند که توسط ۶ گیگابایت رم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. ضمنا امکان استفاده از کارت حافظه هم برای آن وجود دارد.

انرژی این تبلت لنوو توسط یک باتری ۷۷۰۰ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - میلی آمپر ساعتی با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 تامین می‌شود و برای شارژر آن باید از پورت USB-C استفاده کنید. این باتری تا ۱۲ ساعت پخش ویدیو یا ۱۲ ساعت وبگردی کاربر را همراهی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان

روی پنل پشتی آن دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته، با این حال در جلوی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - آن همچنان شاهد استفاده از دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه ToF هستیم. این دستگاه همچنین از پین‌هایی برای اتصال کیبورد بهره می‌برد.

این تبلت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - هم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - مانند برادرش از ۵ روز دیگر وارد بازار چین می‌شود، با این حال قیمتش پایین‌تر و برابر ۲۵۰ دلار است.

لنوو پد ۱۱

به سراغ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - ارزان‌ترین عضو این خانواده می‌رویم که شباهت زیادی به مدل پلاس دارد. این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - تبلت‌ها از نمایشگر یکسانی بهره می‌برد و ۴ اسپیکر دارند، با این حال مجموع قدرت اسپیکرها در مدل استاندارد به ۴ وات می‌رسد. دوربین‌ها نیز با مدل پلاس یکسان است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان

تفاوت اصلی به چیپست مربوط می‌شود. مدل استاندارد از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه ۴ گیگابایت رم و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، البته همچنان امکان استفاده از کارت حافظه وجود دارد و از کیبورد و قلم هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان

در بخش باتری تفاوتی میان لنوو پد ۱۱ و مدل پلاس به چشم نمی‌خورد، با این حال از وای فای ۵ پشتیبانی می‌کند. این تبلت در آینده نزدیک با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار چین راه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر املش استان گیلان - پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone