🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29912.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیر مالی ارشد هواوی به اتهام نقض تحریم های ایران در کانادا دستگیر شد

شرکت هواوی مدتی است که توسط مقامات ایالات متحده مورد حمله قرار گرفته و با مشکلات مختلفی در این کشور مواجه شده. حال خبر می رسد مدیر مالی ارشد کمپانی چینی به دستور دولت ایالات ...

شرکت هواوی مدتی است که توسط مقامات ایالات متحده مورد حمله قرار گرفته و با مشکلات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - مختلفی در این کشور مواجه شده. حال خبر می رسد مدیر مالی ارشد کمپانی چینی به دستور دولت ایالات متحده در کانادا دستگیر شده که این موضوع، اوضاع را برای هواوی بیش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - پیش دشوار خواهد کرد.

وانژو منگ قبلاً نیز در جریان نقض تحریم های ایران فعالیت هایی داشته است

بر اساس اظهارات نیروهای امنیتی کانادا، خانم «وانژو منگ» (دختر بنیانگذار و مدیرعامل هواوی) روز شنبه به اتهام نقض تحریم های ایران دستگیر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - شده و به زودی به مراجع قضایی ایالات متحده تحویل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - داده خواهد شد. البته به درخواست - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - خانم منگ، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - جزئیات پرونده به صورت عمومی افشا نشده است.

لازم به ذکر است که وانژو منگ پیش از این نیز در جریان نقض تحریم های ایران فعالیت هایی داشته و در سال 2010 قصد داشت برخی تجهیزات شرکت HP را از طریق کمپانی هواوی وارد ایران کند؛ هرچند طبق گزارشات، این معامله - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - نتیجه نرسید.

حالا مشخص نیست آمریکایی ها به خاطر تلاش های خانم منگ در سال 2010 او را دستگیر کرده اند، یا اتهامات جدیدی در انتظار مدیر مالی ارشد شرکت هواوی خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان

به هرحال بازداشت وانژو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - منگ حتماً تنش ها را بین هواوی (حتی چین) و ایالات متحده تشدید خواهد کرد؛ چرا که دولت ایالات متحده پیش از این استفاده از تجهیزات هواوی در زیرساخت ها و نهادهای حکومتی را ممنوع کرده و دیگر کشورها را نیز برای اعمال سیاست مشابه، تحت فشار قرار داده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - بود.

اکنون با دستگیری یک مقام بلندپایه هواوی (به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های چینی)، آمریکایی ها سطح جنگ اقتصادی خود با کشور چین را بالاتر برده و احتمالاً در آینده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - نزدیک، شاهد واکنش شدید از سوی چشم بادامی ها خواهند بود.

گفتنی است مقامات هواوی در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - یک بیانیه رسمی، از علت اصلی دستگیری خانم وانژو منگ اظهار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - بی اطلاعی کرده و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - پایبندی خود به تمام قوانین بین المللی (از جمله تحریم ها) را اعلام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - نموده اند.

سفارتخانه چین در کانادا به دلیل آنچه دستگیری اشتباه مدیر مالی ارشد هواوی اعلام شده از ایالات متحده و کانادا انتقاد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - کرده. در بیانیه رسمی سفارت ادعا شده که این شهروند چین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - هیچ قانون ایالات متحده یا کانادا را نقض نکرده است. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - همچنین در ادامه بیانیه آمده است که چین شکایت خود را به ایالات متحده و کانادا اعلام کرده و درخواست تصحیح این اشتباه و آزادی خانم وانژو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - را ارائه داده است.

بنا بر گفته سخنگوی وزارت دادگستری کانادا جلسه دادرسی در روز جمعه برگزار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone