🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44074.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت اکسپریا XZ Premium؛ حتی آتش هم حریف سونی نمی شود[تماشا کنید]

شرکت سونی در MWC 2017 از بهترین و البته گرانقیمت ترین موبایل خود به نام «Xperia XZ Premium» رونمایی کرد که با داشتن نمایشگر 4K و توانایی فیلمبرداری با نرخ 960 فریم در ثانیه، در ...

شرکت سونی در MWC 2017 از بهترین و البته گرانقیمت ترین موبایل خود به نام «Xperia XZ Premium» رونمایی کرد که با داشتن نمایشگر 4K و توانایی فیلمبرداری با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نرخ 960 فریم در ثانیه، در میان پرچمداران کنونی بازار توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

حال «JerryRigEverything» کاربر معروف یوتوب که به انجام تست های بی طرفانه مشهور است، پرچمدار جدید سونی را به خانه برده تا با انجام تست های مختلف، مقاومت آن را در مقابل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خط و خش، خمیدگی و حتی آتش بسنجد.

پنل های XZ Premium با گوریلا گلس 5 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پوشانده شده اند

همان طور که احتمالاً می دانید، پنل های جلو و پشت XZ Premium با گوریلا گلاس 5 پوشانده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده که نوید بخش مقاومت بالا در استفاده روزمره است. جالب اینجاست که سونی در تلفن هوشمند جدید خود برای لنز دوربین نیز از پوشش شیشه ای (بر خلاف Z5 Premium) استفاده کرده که خیال کاربران را از حفظ کیفیت تصویربرداری در دراز مدت راحت می کند.

بخش های بالا و پایین و دکمه های جانبی موبایل مورد بحث از فلز ساخته شده که علی رغم انتقال حس کیفیت بالا، مانند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هر جسم فلزی دیگری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با گذشت زمان در مقابل خط و خش های ریز آسیب پذیر خواهند بود. نوارهای جانبی در دو طرف دستگاه هم از نوعی پلیمر با کیفیت ساخته شده اند که این قسمت ها نیز - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طبیعتاً در مقابل اشیاء نوک تیز مقاومت بالایی نخواهند داشت.

اما مهمترین ویژگی مقاومتی اکسپریا XZ Premium، تحمل فشار فوق العاده آن است که پس از خم شدن از هر دو جهت، بدون تغییر کلی در فرم به حالت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اول باز گشته و نمایشگر موبایل نیز بدون هیچ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشکلی به کار خود ادامه می - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone