🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29818.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تعداد دامنه‌های ایرانی از مرز یک میلیون عبور کرد

بر اساس آمارهای به ثبت رسیده در مرکز ثبت پسوندها و دامنه‌های اینترنتی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، تا آذرماه امسال یک میلیون و ۱۱ هزار و ۱۴ دامنه اینترنتی سایت‌های متعلق به ایران، از سوی کاربران ...

بر اساس آمارهای به ثبت رسیده در مرکز ثبت پسوندها و دامنه‌های اینترنتی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، تا آذرماه امسال یک میلیون و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - ۱۱ هزار و ۱۴ دامنه اینترنتی سایت‌های متعلق به ایران، از سوی کاربران به ثبت رسید و این درحالی است - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - که تا پایان سال ۹۶ بالغ بر ٩۶٧ هزار و ٩٨٩ دامنه به نام ایران ثبت شده بود.

این آمار در مقایسه با پایان سال ۹۶ از ثبت بیش از ۵۰ هزار پسوند جدید اینترنتی در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - ۹ ماه امسال حکایت دارد.

برمبنای این آمار، پسوند «ir» همچنان در صدر دامنه‌های ثبت شده فعال اینترنتی با هویت ایرانی قرار دارد و پسوند net.ir نیز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - کمترین میزان ثبت دامنه را در میان سایت‌های کشوری به خود اختصاص داده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

آخرین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - وضعیت ثبت دامنه‌های اینترنتی نشان می‌دهد که هم اکنون تعداد یک میلیون و ۲ هزار و ۴۳۶ دامنه با پسوند ir در کشور فعال است که بیشترین تعداد دامنه اینترنتی را در میان سایت‌های ایرانی شامل می‌شود.

همچنین شمار پسوندهای ثبت شده co.ir بالغ بر ۳۹۸۰ دامنه، شمار دامنه‌های ثبت شده با پسوند فارسی ایران ۱۸۹۵ دامنه و شمار دامنه‌های ثبت شده با پسوند ac.ir حدود ۱۳۶۲ دامنه فعال اعلام شده است.

این درحالی است که تعداد دامنه های اینترنتی فعال حاکمیتی و دستگاه های اجرایی با پسوند gov.ir بالغ بر ۲۳۵ دامنه است.

در همین حال تعداد دامنه‌های فعال به ثبت رسیده با پسوند sch.ir حدود ۲۷۴ دامنه، با پسوند org.ir بالغ بر ۳۰۵ و id.ir بالغ بر ۴۹۴ دامنه برآورد می‌شود. تاکنون ۳۳ پسوند اینترنتی نیز با net.ir به ثبت رسیده است.

به گزارش مهر، ایران از نظر تعداد دامنه اینترنتی فعال، نه تنها بزرگترین کشور در منطقه است؛ بلکه از کشورهایی نظیر سنگاپور، مالزی، هنگ‌کنگ، ترکیه، اسلواکی، یونان و فنلاند هم عبور کرده و با رشد سالانه ۴۵ درصدی، در میان چهار کشور برتر جهان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - از نظر رشد دامنه اینترنتی قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone