🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44216.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وال استریت ژورنال: مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7، شانزدهم تیرماه عرضه می شود

تا به امروز بارها در شایعات شنیده ایم که سامسونگ قصد دارد مدل بازسازی شده و ریفربیش گلکسی نوت 7 را در اوایل ماه جولای به بازار عرضه کند؛ اما کمپانی کره ای به صورت ...

تا به امروز بارها در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شایعات شنیده ایم که سامسونگ قصد دارد مدل بازسازی شده و ریفربیش گلکسی نوت 7 را در اوایل ماه جولای به بازار عرضه کند؛ اما کمپانی کره ای به صورت رسمی هیچ صحبتی در این باره به میان نیاورده است. مدتی پیش رسانه ای کره ای نوشت که سامسونگ روز 7 جولای (16 تیرماه) از موبایل Galaxy Note 7 Fandom Edition رونمایی می کند و حالا وال استریت ژورنال به نقل از منابع مورد اطمینان خود، صحت این خبر را تایید کرده است.

با این همه، گفتنی است که تنها 400 هزار واحد از مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7 به بازار می آید و ابتدا به بازار کره جنوبی محدود خواهد بود؛ این در حالی است که پیش تر شنیده بودیم واحدهای تولیدی به مراتب از این میزان بیشتر است.

سامسونگ قبلاً به صورت واضح تایید کرده که Galaxy Note 7 FE در ایالات متحده عرضه نمی شود، اما قطعاً راه خود را به بازارهایی غیر از کره جنوبی باز خواهد کرد. وال استریت ژورنال همچنین در گزارش خود آورده که به زعم سامسونگ، ارائه مدل بازسازی شده پرچمدار ناکام سال گذشته، تاثیری بر فروش گلکسی اس 8 نخواهد گذاشت.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که Galaxy - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Note 7 FE چه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زمانی و در کدام کشورها غیر از کره - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جنوبی عرضه می شود. اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، با توجه به آمادگی سامسونگ برای آغاز تولید گلکسی نوت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 8، بعید است که این کمپانی واحدهای زیادی از مدل ریفربیش نوت 7 را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تولید نماید. در نهایت هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت گذاری به میان نیامده، اما در گزارش های قبلی گفته شده که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Galaxy Note 7 FE با قیمت 700 دلار به دست کره ای ها می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone