🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29803.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شایعات از عرضه زودهنگام گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M10 خبر می دهد

با اینکه سامسونگ دیگر قصد ندارد تلفن هوشمندی از سری گلکسی J عرضه کند اما این مسئله بدین معنی نیست که دیگر شاهد تولید گوشی اقتصادی با نام سامسونگ نباشیم. اخیراً شواهدی زیادی در فضای ...

با اینکه سامسونگ دیگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - قصد ندارد تلفن هوشمندی از سری گلکسی J عرضه کند اما این مسئله بدین معنی نیست که دیگر شاهد تولید گوشی اقتصادی با نام سامسونگ نباشیم. اخیراً شواهدی زیادی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای قصد دارد یک سری جدید برای موبایل‌های اقتصادی خود با نام گلکسی M در نظر بگیرد. تاییده‌های تازه ثبت شده از این مدل ها نیز نشان می دهد گوشی اقتصادی گلکسی M10 بسیار زودتر از آنچه تصور می‌کردیم عرضه خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران

بر اساس گزارش سایت 91Mobiles یک تلفن هوشمند با نام SM-M105F موفق شده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - تاییده‌های لازم از ارگان Wi-Fi Alliance را کسب کند. با توجه به نام انتخاب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - شده برای این گوشی، به نظر میرسد با گلکسی M10 مواجه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - باشیم.

اطلاع زیادی از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - این موبایل لو نرفته، تنها مشخص - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - شده که این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو پشتیبانی می‌کند و حروف DS به کار رفته در شماره مدل این موبایل ممکن است به دو سیم کارته بودن آن اشاره داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران

با این وجود پیشتر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - مشخصات زیادی از این موبایل لو رفته که نشان می‌دهد گوشی اقتصادی گلکسی M10 از یک نمایشگر ۵.۶ اینچی LCD و بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برد.همچنین یک چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰، وظیفه پردازش در این موبایل را بر عهده دارد و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار دارد. علاوه بر این یک دوربین اصلی معمولی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی در آن تعبیه شده است.

گفته شده این موبایل قرار است از یک باتری ۳۰۰۰ میلی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - آمپر ساعتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - استفاده کند که رقم بالایی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - برای ظرفیت باتری محسوب نمی‌شود. با این وجود سامسونگ قصد داردگوشی اقتصادی گلکسی M20 را با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه کند تا گزینه ‌ای برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - برخی کاربران فراهم کند.قیمت احتمالی تمامی گوشی‌های اقتصادی سامسونگ هنوز مشخص نیست اما به احتمال قوی گلکسی M10 تا اواسط دی ماه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone