🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29802.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

با گذشت دو سال از زمان انتشار، جی بورد حالا از ۵۰۰ زبان پشتیبانی می‌کند

از بین تمام کیبوردهای اندرویدی، کیبورد گوگل موسوم به "جی بورد" یکی از محبوب‌ترین‌هاست. این اپلیکیشن که دو سال پیش منتشر شد حالا از ۵۰۰ زبان مختلف پشتیبانی به عمل می‌آورد؛ این یعنی حدود ۹۰ درصد از ...

از بین تمام کیبوردهای اندرویدی، کیبورد گوگل موسوم به "جی بورد" یکی از محبوب‌ترین‌هاست. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - این اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - که دو سال پیش منتشر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - شد حالا از ۵۰۰ زبان مختلف پشتیبانی به عمل می‌آورد؛ این یعنی حدود ۹۰ درصد از جمعیت کره‌ زمین حالا می‌توانند از طریق جی بورد به زبان مادری خود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - به چت و گفتگو بپردازند.

جی بورد در حال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - حاضر از ۴۰ سیستم نوشتاری مختلف پشتیبانی می‌کند، از الفبای لاتین و سیریلیک و زبان سانسکریت گرفته تا الفبای Ol Chiki که فقط در زبان سنتالی استفاده می‌شود. برای ایجاد روش ارتباطی بهتر و طبیعی‌تر، جی بورد برای کلیه زبان‌ها بهینه‌سازی شده تا بتواند ضمن تصحیح خودکار نوشته‌ها کلمات پیشنهادی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - خود را هم به کاربر ارائه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان

جالب است بدانید که جی بورد در زمان انتشار، یعنی دسامبر ۲۰۱۶ فقط از صد زبان پشتیبانی می‌کرد. اما در مدتی کمتر از دو سال توانست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - تعداد این زبان‌ها را پنج برابر کند که آمار و ارقام شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید. ارزش کار گوگل وقتی بیشتر می‌شود که بدانید تمرین دادن هوش مصنوعی برای یادگیری ۵۰۰ زبان چه پروسه سنگین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - و هزینه‌بری بوده است.

گوگل برای ساخت دیتابیس از هر زبان، معمولا به جای آنکه خودش دیتاها را به طور دستی اضافه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - کند از صحبت‌کنندگان به هر زبان می‌خواهد که در مورد یک موضوع خاص چیزی بنویسند. با تحلیل و آنالیز این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر جوانرود استان کردستان - نوشته‌ها، طرح یک کیبورد به دست می‌آید و امکانی برای گوگل فراهم می‌شود که بتواند هوش مصنوعی خود را برای یادگیری این زبان تعلیم دهد.

در نهایت و پس از تمام این مراحل، کیبورد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند مشکلات زبانی را پیدا کرده و بابت آن‌ها به گوگل بازخورد بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone