🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29837.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تیم های منتخب مرکز فناوری سامسونگ و دانشگاه امیرکبیر به سرمایه گذاران معرفی شدند

شرکت هایی نظیر سامسونگ که بازار محصولات لوازم خانگی و موبایل کشورمان را در قبضه خود دارند در کنار فروش این اجناس نیم نگاهی هم به پرورش ایده های نو در ایران دارند و سعی ...

شرکت هایی نظیر سامسونگ که بازار محصولات لوازم خانگی و موبایل کشورمان را در قبضه خود دارند در کنار فروش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - این اجناس نیم نگاهی هم به پرورش ایده های نو در ایران دارند و سعی می کنند سهمی هرچند کوچک را در این حوزه ایفا کنند. در همین رابطه سامسونگ با همکاری دانشگاه امیرکبیر یک مرکز فناوری را راه اندازی کرده تا از ایده های نو حمایت کرده و تیم های ارائه دهنده آنها را به سرمایه گذاران معرفی نماید.

پنجمین دوره جذب سرمایه گذار برای تیم های تحت حمایت این شرکت روز یکشنبه همین هفته برگزار شد و در جریان آن شش تیم منتخب رو در روی سرمایه گذاران قرار گرفتند تا به ارائه برنامه هایشان بپردازند. در ادامه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - توجه شما را به متن بیانیه خبری سامسونگ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - در این باره جلب میکنیم.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر روز یکشنبه ۲۵ آذر مراسم ارائه (دمودی) تیم‌های پنجمین دوره خود را برگزار کرد. این مراسم در سالن اجتماعات مولانای دانشگاه امیرکبیر با حضور مدیران سامسونگ، اساتید و دانشجویان و جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه استارت‌آپ برگزار شد.

پنجمین دوره‌ شتاب‌دهی مرکز فناوری سامسونگ که از تیر امسال آغاز شده بود، با انتخاب برترین تیم‎های استارت‌آپی به پایان رسید. در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - پنجمین دمو‌دی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر تیم‌های دادسان، اینووان، نکسو، تیم کمپ، اوتیچر و بی‎پارک به عنوان تیم‌های منتخب این دوره، فرصت پیدا کردند ایده‎های نوآورانه و برنامه‎های خود را برای سرمایه‌گذران و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - جمعی از اهالی رسانه‎ معرفی کنند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران

فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در این مراسم با اشاره به موفقیت‌های مرکز فناوری گفت: «جوایزی که تیم‌های مستقر در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر دریافت کرده‌اند و درخشش‌ این تیم‌ها در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی که با استقبال سرمایه‌گذاران هم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - روبرو شده، نشان دهنده موفقیت مرکز فناوری سامسونگ‌-امیرکبیر در رشد و پرورش ایده‌های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - خلاق و نوآورانه است».

مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در مورد برنامه‎های این شرکت برای توسعه مرکز فناوری گفت: « مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر تنها شتاب‌دهند‌ه‌ای در ایران است که بر مبنای مسئولیت‌های اجتماعی پایه‌گذاری شده است و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - برای پیشرفت این مرکز ما در نظر داریم طی سال آینده از نظر فیزیکی و تجهیزاتی مرکز را توسعه دهیم تا بتوانیم تعداد تیم‌ها و ایده‌های نوآورانه بیشتری را حمایت کنیم».

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در محل برج فناوری دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد.

تیم‌های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - جذب شده در این مرکز از خدماتی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - همچون فضای کاری رایگان، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - حمایت مالی و تجهیزاتی، مشاوره و آموزش و... برخوردار می‌شوند. مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر هیچ‌گونه مالکیتی بر روی شرکت‌ها و محصولات نخواهد داشت و تمامی سهم آن در اختیار صاحبان ایده‌ و استارت‌آپ‌ها خواهد بود. تمرکز اصلی فعالیت این مرکز در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط‌ زیست، انرژی، آموزش، پژوهش و توسعه پروژه‌های کاربردی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در این مراسم با - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - اشاره به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - همکاری این دانشگاه با شرکت سامسونگ گفت: « فعالیت‌ مرکز فناوری و فضای کارآفرینی موجود در آن دستاورد بزرگی برای دانشگاه امیرکبیر محسوب می‌شود که با همکاری شرکت سامسونگ صورت گرفته است و خوشحالیم که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - توانسته‌ایم زیرساختی را ایجاد کنیم تا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - جوانان و دانشجویان بتوانند اهداف خود را پیش ببرند».

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در مورد فعالیت‌ مراکز رشد این دانشگاه گفت: « چهار سال پیش تنها ۱۴ تیم نوآور در مرکز رشد دانشگاه مستقر بود در حالی که امروز ۱۲۳ تیم نوآور و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - شرکت دانش بنیان در مراکز رشد دانشگاه مستقر هستند. همچنین درصد موفقیت در مرکز رشد دانشگاه امیرکبیر نرخی بالاتر از استاندارد مراکز رشد دانشگاه‌های بین‌المللی است و ما امروز شاهد هستیم که برای استقرار ۶ تیم در دوره آینده شتاب‌دهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - ۵۰۰ درخواست ارسال شده است».

مراسم پایان دوره تیم‌های پنجمین دوره مرکز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - فناوری سامسونگ-امیرکبیر در نهایت با تقدیر از اساتید و مربیان این مرکز و تجلیل از تیم‌های برتر به پایان رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone