🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29833.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس ۱۰ از دوربینی فوق‌العاده بهره خواهد برد

گلکسی اس ۱۰ احتمالا از ویژگی های جدید بسیاری نظیر دوربین فوق العاده بهره خواهد برد که شواهد جدید از قدرت بالای آن حکایت دارند. پیش از این شایعات و خبرهای بسیاری در مورد دوربین ...

گلکسی اس ۱۰ احتمالا از ویژگی های جدید بسیاری نظیر دوربین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران - فوق العاده بهره خواهد برد که شواهد جدید از قدرت بالای آن حکایت دارند.

پیش از این شایعات و خبرهای بسیاری در مورد دوربین اصلی چهارگانه و سلفی دوگانه گلکسی اس ۱۰ پلاس و دوربین اصلی سه گانه مدل معمولی منتشر شده بود و حالا برخی منابع تاکید کرده اند که یکی از این سنسورها الترا واید خواهد بود.

این قابلیت جدید در نسخه بتای سیستم عامل اندروید پای مشاهده شده که در گزینه تنظیمات دوربین دارای گزینه ای برای تصحیحی لنز الترا واید است. حضور همین لنز نشان دهنده چندگانه بودن ماژول تصویربرداری پرچمدار جدید سری گلکسی اس است. در این گزینه تاکید شده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران - که در لنزهای الترا واید تصاویر پس از تصحیح اعوجاج پس زمینه یا سوژه ذخیره می شوند.تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران کارشناسان دوربین های دیجیتال با اشاره به تاثیر بالای لنزهای الترا واید در افزایش وضوح و کاهش تغییر شکل یا تغییر فرم عکس، عرضه چنین قابلیتی در موبایل را «فوق‌العاده» - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران - می دانند:

فراهم شدن قابلیت اصلاح تغییر شکل یا اعوجاج از نظر فنی دوربین گلکسی اس ۱۰ را یک سر و گردن بالاتر از رقبای آن قرار می دهد.

البته حتی در صورت صحت این شایعات هم گلکسی اس ۱۰ نخستین موبایلی نیست که به لنز الترا واید مجهز می شود و پیش از این هواوی پی ۲۰ پرو و گلکسی A9 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران - نیز تصویربرداری فوق عریض را میسر ساخته است، هرچند تا زمان عرضه نمی توان کارایی آنها رادر یک سطح قلمداد کرد.

گلکسی اس ۱۰ بر اساس شایعات کنونی اول اسفند ماه معرفی خواهد شد و از قابلیت های شاخص آن می توان به دوربین سلفی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، صفحه نمایش حفره دار، کاهش چشمگیر حاشیه‌ها، دوربین اصلی ۴ و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران - ۳ گانه و رابط کاربری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر متل قو استان مازندران - جدید وان اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده نیز احتمالا از ۶۹۹ پوند برای مدل لایت شروع شده و تا ۱۳۹۹ پوند برای گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه یک ترابایتی افزایش می یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone