🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21314.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز گلکسی زد فلیپ در DxOMark مشخص شد؛ همسطح با آیفون Xs Max

گلکسی زد فلیپ از نظر طراحی یکی از منحصر به فردترین موبایل‌های چند سال اخیر است اما زمانی که پای دوربین می آید، به پای پرچمدارهای کنونی نمی‌رسد. از زمان معرفی گلکسی زد فلیپ بیشتر ...

گلکسی زد فلیپ از نظر طراحی یکی از منحصر به فردترین موبایل‌های چند سال اخیر است اما زمانی که پای دوربین می آید، به پای پرچمدارهای کنونی نمی‌رسد.

از زمان معرفی گلکسی زد فلیپ بیشتر بحث‌ها پیرامون استحکام و تعمیرپذیری این موبایل بوده اما DxOMark سراغ تست دوربین آن رفته است. این موبایل از دوربین اصلی دو گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که پشت لنزهایی با گشودگی f/1.8 و f/2.2 (فوق عریض) قرار گرفته و توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم و سوپر اسلوموشن 720p با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارند. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 نیز قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.

گلکسی زد فلیپ در تست‌های فیلمبرداری و عکاسی DxOMark به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۹۶ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - و ۱۰۹ شده که میانگین ۱۰۵ را برای موبایل تاشوی سامسونگ به ارمغان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - آورده است. با توجه به این امتیاز گلکسی زد فلیپ در رتبه ۲۷ رده‌بندی این سایت و بین گوشی های آیفون Xs Max و ذنفون ۶ قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان

این موبایل از نظر تعداد و تنوع سنسورها یک هیولا نیست با این حال در مقایسه با پرچمدارهای معمولی که در آنها تمرکز فراوانی روی دوربین بوده، موفق به کسب امتیاز قابل قبولی شده است. به گفته کارشناسان DxOMark گوشی مذکور از نظر دقت نوردهی عملکرد خوبی داشته و در شرایط نوری مطلوب، توازن سفیدی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - و محدوده داینامیک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - را حفظ می‌کند.

فوکوس خودکار برغم دقت و ثبات بالا در مقایسه با پرچمدارها گاهی اوقات کند عمل می‌‌کند. تصاویر ثبت شده هم گاهی دچار اشباع و حاشیه‌های رنگی می‌شوند. هرچند دوربین الترا واید به خوبی گوشی‌های همسطح است اما تصاویر بوکه نسبت به پرچمدارها در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

ویدیو ها هم از نظر غنای رنگ با طراوت و شاداب هستند اما در شرایط نوری نامطلوب نوساناتی در رنگ و درخشندگی و همچنین محدوده داینامیک به چشم می‌خورد. در مجموع گلکسی زد فلیپ برای اغلب افراد موبایلی با دوربین قدرتمند است اما از این نظر ویژگی فوق‌العاده‌ای ندارد.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - نزدیک دیجیاتو: سامسونگ گلکسی زد فلیپ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone