🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33438.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بیست درصد درآمد سال بعد TSMC به چیپست‌های ۷ نانومتری اختصاص دارد

شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان یا TSMC طی جلسه‌ای خصوصی به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، تقریباُ بیش از ۵۰ طراحی چیپست‌های ۷ نانومتری صادر شود. بدین ترتیب استقبال تولیدکنندگان ...

شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان یا TSMC طی جلسه‌ای خصوصی به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، تقریباُ بیش از ۵۰ طراحی چیپست‌های ۷ نانومتری صادر شود. بدین ترتیب استقبال تولیدکنندگان از تکنولوژی ۷ نانومتری موجب می‌شود که ۲۰ درصد درآمد کلی این شرکت در چهارماهه‌ پایانی سال ۲۰۱۸ به این چیپست‌ها اختصاص داشته باشد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب، ۱۰ درصد از درآمد کلی سال ۲۰۱۸ کمپانی تایوانی از فروش چیپست‌های با معماری ۷ نانومتری بدست آمده است. حال CC Wei مدیر عامل این تولیدکننده‌ی محصولات نیمه‌هادی پیش بینی کرده که این رقم در سال بعدی دو برابر خواهد شد و ۲۰ درصد درآمد سال ۲۰۱۹ میلادی کمپانی TSMC به چیپست‌های ۷ نانومتری اختصاص خواهد داشت.

همانطور که در خبرها خواندید، قرار است همه چیپ های مورد نیاز اپل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توسط TSMC تولید خواهند شون  و هم اکنون کمپانی TSMC تولید چیپست های ۷ نانومتری A12 را برای آیفون‌ها آغاز کرده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به این موضوع باید سفارشات هواوی، کوالکام و دیگر شرکت‌ها را برای تولید نسل اول چیپست‌های ۷ نانومتری‌ اضافه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمود. علاوه بر این کمپانی تایوانی در نظر دارد سال ۲۰۱۹ نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از چیپست‌ها را طراحی کند که از اشعه فرابنفش دور برخوردار است - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و به احتمال قوی تا سال ۲۰۲۰ به تولید انبوه خواهد رسید. این مسئله بدین معنی است که حداقل طی دو سال آینده، تکنولوژی جدیدتر یا معماری کوچکتری برای چیپست‌ها انتخاب نخواهد شد و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تنها همین تکنولوژی بهبود خواهد یافت.

چندی پیش شایعه شده بود که کوالکام تولید چیپست های اسنپدراگون با معماری ۷ نانومتری را به TSMC می - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سپارد وتحلیلگران نیز احتمال رخ دادن چنین اتفاقی را بالا می‌دانند. علاوه بر این احتمال می‌رود شرکت‌های AMD، انویدیا، Xilinx و تعدادی توسعه‌ دهنده‌ی چیپست‌های هوش مصنوعی هم به شمار خریداران کمپانی تایوانی اضافه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شوند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این کمپانی انتظار دارد در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی، ۹.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این مسئله بدین معنی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهد بود که درآمدش نسبت به سه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ماهه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قبلی، ۱۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone