🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33436.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رستاخیز دوباره ورتو با معرفی گوشی لوکس ۴ هزار دلاری

ورتو با رونمایی از تلفن هوشمند لوکس ۴۰۰۰ دلاری خود به طور رسمی بازگشت خود از ورشکستگی را اعلام کرد. تلفن هوشمند Aster P دستگاهی دست ساز با استفاده از مرغوب ترین مواد به شمار ...

ورتو با رونمایی از تلفن هوشمند لوکس ۴۰۰۰ دلاری خود به طور رسمی بازگشت خود از ورشکستگی را اعلام کرد. تلفن هوشمند Aster P دستگاهی دست ساز با استفاده از مرغوب ترین مواد به شمار می‌رود که به عنوان اولین گوشی ورتو پس از ورشکستگی معرفی شد.

نمایشگر ۴.۹ اینچی این گوشی لوکس از شیشه‌های یاقوت کبود ساخته شده است. همچنین قاب دور نمایشگر از تیتانیوم درجه‌ی پنج ساخته شده و پنل پشتی از پوست سوسمار یا تمساح خواهد بود. این تلفن همراه از دو سیمکارت نانو پشتیبانی می‌کند.

بر خلاف ظاهر لوکس این گوشی، به نظر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌رسد مشخصات داخلی آن خیلی لوکس نیست. استفاده از چیپست میان رده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ که سال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گذشته ارائه شد، ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت آنچنان چشمگیر نیست.

رزولوشن نمایشگر آمولد این گوشی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و باتری مورد استفاده در آن ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این مشخصات برای یک تلفن همراه میان رده مطلوب است اما نه برای یک گوشی که صفت لوکس را یدک می‌کشد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

استفاده از سیستم عامل اوریو ۸.۱ که سال گذشته عرضه شد، این موضوع را تداعی می‌کند که انگار ورتو پیش از ورشکستگی روی این تلفن هوشمند کار می‌کرده و پس از عبور از روز‌های سخت هرطور که شده می‌خواست که این تلفن همراه را به بازار بفرستد.

دوربین سلفی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این گوشی ۲۰ مگاپیکسل است در صورتی که دوربین پشتی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. بنابراین به نظر می‌رسد که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اصلی ترین تمرکز ورتو روی افرادی باشد که به سلفی گرفتن توجه بیشتری دارند.

قیمت تلفن هوشمند Aster P حدودا ۴۲۰۰ دلار خواهد بود و در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای، مشکی و نارنجی در سری باروک در دسترس قرار خواهند گرفت. رنگ‌های مشکی و آبی در سری گاتیک حدود ۵۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت و گران قیمت ترین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مدل این تلفن‌های هوشمند مدل طلایی آن است که حدود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۴۱۲۰ دلار ارزش‌گذاری شده‌اند.

این تلفن هوشمند به صورت رسمی در چین قابل پیش خرید است. اما خریداران این گوشی باید به یاد داشته باشند که اگر قدرت مالی خرید چنین تلفن همراهی را دارند می‌توانند با قیمتی به مراتب پایین تر یک پرچمدار قدرتمند‌تر خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone