🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33422.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

باگ iOS 12 امکان دسترسی به لیست مخاطبان و تصاویر آیفون را فراهم می کند [تماشا کنید]

ویدیویی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که در iOS 12 می توان از سد پسوردها گذشت. این آسیب پذیری به هکرها اجازه می دهد به تصاویر و لیست مخاطبین، روی آیفون قفل ...

ویدیویی که به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تازگی منتشر شده نشان می دهد که در iOS 12 می توان از سد پسوردها گذشت. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این آسیب پذیری به هکرها اجازه می دهد به تصاویر و لیست مخاطبین، روی آیفون قفل شده دسترسی پیدا کنند.

برای دسترسی به اطلاعات از طریق این آسیبب پذیریِ iOS باید فرایند پیچیده ای را طی کرد و البته هکر باید به آیفون هم دسترسی فیزیکی داشته باشد. برای این منظور باید از قابلیت VoiceOver موجود در آیفون بهره برد. با فعال سازی این قابلیت هر آنچه که روی نمایشگر گوشی نشان داده می شود با صدای بلند برای کاربر خوانده می شود.

علاوه بر این هکر نیاز به یک گوشی دوم دارد تا از طریق آن برای آیفون مورد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نظر پیام بفرستد و تماس بگیرد. در نهایت با رد کردن پسورد هکر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می تواند به تصاویر و لیست مخاطبین کاربر دسترسی پیدا کند.

به طور دقیق تر هکر ابتدا از سیری درخواست می کند VoiceOver را فعال کند. سپس با استفاده از کلید لاک گوشی را به حالت sleep می برد. با گوشی دوم با آیفون هدف تماس می گیرد و هنگامی که در نمایشگر، تماس نشان داده می شود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گزینه Message را انتخاب می کند تا پیامی ایجاد کند. در ادامه روی کلید + در بالا سمت راست ضربه می زند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

با استفاده از گوشی دیگر هکر پیام متنی یا آی مسیج را به آیفون هدف می فرستند. وقتی پیام در نمایشگر نشان داده می شود روی اعلان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پیام دو بار ضربه زده می شود. رفتار عجیبی در رابط کاربری آیفون مشاهده می شود و آیکون + قابل مشاهده می شود.

پس از مدتی کوتاه نمایشگر سفید و اعلان محو می شود. اما قابلیت انتخاب متن VoiceOver همچنان فعال است و ظاهراً می توان از ضربه زدن روی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - متن ها برای دسترسی به رابط کاربری برنامه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Messages استفاده کرد. با چند بار سوایپ کردن روی نمایشگر VoiceOver پیام صوتی Cancel را پخش و پیام های اصلی را فاش می کند.

اضافه کردن یک گیرنده به پیام و انتخاب شماره از طریق کیبورد می تواند لیست شماره تماس های اخیر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یا تماس های دریافت شده و نیز لیست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مخاطبین را در دسترس قرار دهد.

این مشکل در iOS 12 کشف شده و به نظر می رسد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در نسخه بتای iOS 12.1 نیز حل نشده است. با این حال می توانید برای جلوگیری از این روش هک شدن گوشی، دسترسی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به دستیار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صوتی سیری از طریق لاک اسکرین را مسدود کنید. به این منظور کافی است به طریق زیر عمل کنید:

  • به بخش Settings و سپس Face ID & Passcode یا در گوشی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های قدیمی تر به Touch ID & Passcode بروید.
  • در ادامه در زیر بخش Allow access when locked گزینه مرتبط با Siri را غیر فعال کنید.

در ادامه می توانید روش این هک را در ویدیوی زیر مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone