🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33432.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سفر فضاپیمای BepiColumbo به سمت سیاره عطارد آغاز شد

اولین مأموریت آژانس فضایی اروپا (ESA) به سیاره عطارد بامداد امروز از پایگاه فضایی گویان فرانسه آغاز شد. فضاپیمای BepiColumbo رأس ساعت 5:15 بامداد امروز سوار بر راکت آریان 5 پرتاب شد و سفری هفت ...

اولین مأموریت آژانس فضایی اروپا (ESA) به سیاره عطارد بامداد امروز از پایگاه فضایی گویان فرانسه آغاز شد. فضاپیمای BepiColumbo رأس ساعت 5:15 بامداد امروز سوار بر راکت آریان 5 پرتاب شد و سفری هفت ساله را به سمت نزدیک ترین سیاره منظومه شمسی به خورشید آغاز کرد. فاصله زمین تا عطارد 240 - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میلیون کیلومتر است ولی کل سفر فضاپیمای مورد بحث به حدود 9 میلیارد کیلومتر خواهد رسید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

با وجود هوای نیمه ابری، عملیات پرتاب با تلاش مشترک آژانس فضایی اروپا (ESA) و آژانس فضایی ژاگن (JAXA) به شکل بی نقصی انجام شد. دو دقیقه پس از پرتاب، دو بوستر اولیه از آریان 5 - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جدا شدند. طی 9 دقیقه وظیفه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موتور اصلی هم به پایان رسید و BepiColumbo سوار بر ماژول انتقال و مرحله بالایی به مدار پایینی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - زمین رسیدند. نهایتاً در زمان 27 دقیقه پس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از پرتاب، فضاپیما به طور کامل از سیستم پرتاب جدا شد و سفرش را آغاز کرد. سیگنال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های اولیه نشان می دهند که ماهواره مورد بحث کاملاً سالم و عملیاتی است.

به گفته آژانس فضایی اروپا، پنل های خورشیدی نصب شده روی BepiColumbo طی زمان 74 دقیقه پس از پرتاب به طور کامل باز شده و دیگر ابزارهای این ماهواره هم طی 18 ساعت فعال می گردند. سپس سه روز کامل به ارزیابی سیستم ها خواهد گذشت و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در صورت موفقیت آمیز بودن همه مراحل، پیشرانه های یونی روشن می شوند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به خاطر نیروی گرانش عظیم خورشید، انرژی مورد نیاز برای رسیدن به عطارد تقریباً معادل انرژی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای رسیدن به پلوتو است. آریان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 5 قدرت کافی برای طی این مسیر ندارد و پیشرانه های یونی روی فضاپیما هم از عهده این کار بر نمی آیند. به همین دلیل BepiColumbo - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مجبور است مانورهای خاصی را برای دستیابی به سرعت مورد نیاز انجام دهد. یکی از این مانورها در سال 2020 دور زمین انجام می شود، دو مورد در سال های 2020 و 2021 دور سیاره ناهید، و شش مانور بین سال های 2021 و 2025 دور عطارد تا نهایتاً فضاپیما در تاریخ پنجم دسامبر 2025 در مدار مورد نظر قرار گیرد.

پس از قرار گرفتن در مدار، BepiColumbo به دو مدارگرد تقسیم می شود: مدارگرد مرکوری (MPO) متعلق به آژانس فضایی اروپا و مدارگرد مگنتوسفری مرکوری (MMO) متعلق به ژاپن. برای اولین بار است که دو فضاپیما به شکل همزمان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به سمت عطارد ارسال می شوند تا در مورد ساختار، - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میدان مغناطیسی و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فقدان اتمسفر این سیاره تحقیق کنند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

برای حفاظت از مدارگردها در برابر تابش سوزان خورشید (حتی در فاصله 113 میلیون کیلومتری) پنل های خورشیدی این دو مدارگرد در زاویه ای عمود بر راستای تابش قرار می گیرد. تجهیزات MPO هم با سپر حرارتی ویژه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محافظت می شود ولی MMO با چرخش مداوم از افزایش دما - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جلوگیری می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone