🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33434.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه آتی ویندوز 10 مشکل کاهش کارایی رفع اسپکتر را حل می کند

آسیب پذیری های ملت داون و اسپکتر در ماه های اخیر هیاهوی زیادی به پا کردند. هکرها می توانستند به سادگی تنها با هدایت قربانیان به وبسایت آلوده، اطلاعات را به سرقت ببرند. به روز ...

آسیب پذیری های ملت داون و اسپکتر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در ماه های اخیر هیاهوی زیادی به پا کردند. هکرها می توانستند به سادگی تنها با هدایت قربانیان به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وبسایت آلوده، اطلاعات را به سرقت ببرند. به روز رسانی هایی که برای رفع اسپکتر ارائه شد کارایی کامپیوترها را به میزان قابل توجهی پایین آورد و حتی برخی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از سیستم ها کاهش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کارایی 5 تا 30 درصدی را تجربه کردند. اما ظاهراً تأثیر آسیب پذیری اسپکتر بر کارایی قرار است در به روز رسانی آتی ویندوز 10 به میزان زیادی کاهش یابد.

نسخه پیش نمایش آپدیت 2019 ویندوز 10 (به اصطلاح 19H1 مربوط به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیمه اول سال آتی میلادی) که اخیراً برای کاربران اینسایدر مایکروسافت عرضه شده در کنار بهبودها و قابلیت های جدیدی که با خود دارد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ظاهراً شامل رفع حمله مبتنی بر نسخه دوم اسپکتر است و مشکل کاهش سرعت سیستم ها را حل خواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به نظر می رسد با آپدیت جدید، پردازنده های قدیمی دیگر قرار نیست با سرعت پردازنده های 10 یا 15 سال پیش کار کنند. به گفت یکی از اعضای تیم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرنل ویندوز، به روز رسانی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آتی مرتبط با اسپکتر تنها یک تا دو درصد روی کارایی سیستم تأثیر منفی خواهد داشت و به عبارتی در بیشتر شرایط را به حدی کاهش پیدا می کند که تنها می توان آن را مشابه یک نویز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفت.

از آنجایی که مایکروسافت قصد ندارد این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به روز رسانی را تحت یک آپدیت کوچک ارائه دهد به این ترتیب کاربران مجبورند سیستم عامل خود را به نسخه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به روز کنند تا مشکل کاهش کارایی سیستمشان حل شود. این موضوع احتمالاً گله کاربرانی را به همراه خواهد داشت که برای دریافت آخرین نسخه صبر می کنند تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از پس دادن امتحان و بی عیب و نقص بودن آن مطمئن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شوند.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی با حفره های امنیتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone