🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33451.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

درخواست تیم کوک از بلومبرگ برای حذف گزارش جاسوسی چین با میکروچیپ

خبرگزاری بلومبرگ در اواسط مهر ماه ادعا کرده بود که هکرهای چینی با تعبیه میکروچیپ هایی ریز در تجهیزات آمازون و اپل به سیستم های این شرکت ها نفود کرده اند. اپل و آمازون معتقد ...

خبرگزاری بلومبرگ در اواسط مهر - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ماه ادعا - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده بود که هکرهای چینی با تعبیه میکروچیپ هایی ریز در تجهیزات آمازون و اپل به سیستم های این شرکت ها نفود کرده اند. اپل و آمازون معتقد بودند این گزارش صحت ندارد ولی بلومبرگ جزئیاتی از آن را منتشر کرد. حالا اما تیم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کوک مدیر عامل اپل از بلومبرگ خواسته این گزارش را حذف کند.

کوک در مصاحبه ای با بازفید نیوز گفته: «این اتفاق نیفتاده، این حقیقت ندارد».

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

بلومبرگ ادعا کرده بود که این چیپ ها که اندازه ای در حد یک دانه برنج داشتند در مادربوردهای ویژه سرور شرکت آمریکایی سوپر مایکرو قرار گرفته بودند. گفته شده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بود که این میکروچیپ ها دارای بخش مجزای حافظه بودند و به قابلیت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های ارتباط با شبکه مجهز شده بودند. حتی قدرت پردازشی مورد نیاز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای حمله برای آنها در نظر گرفته شده بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ وقتی سرورها - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نصب - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و روشن شدند میکروچیپ ها شروع به تغییر دادن هسته سیستم عامل ها کردند تا امکان پذیرش تغییرات بعدی مورد نیاز برای حمله فراهم شود. این چیپ های ریز می توانستند با کامپیوترهای هکرها ارتباط برقرار کنند و سیستم عامل دستگاه را برای پذیرش کدهای آلوده بعدی آماده کنند. به طور خلاصه گفته شده بود که این چیپ ها درب پشتی برای نفوذ دولت چین به شبکه های شرکت های آمریکایی فراهم کرده بودند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اپل پیش از این هم در این باره ادعا کرده بود:

«در این مورد ما بسیار روشن می گوییم اپل هرگز چیپ های مخرب، دستکاری سخت افزاری یا آسیب - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پذیری که به صورت هدفمند در هر سروری قرار گرفته باشد، نیافت».

کوک در مصاحبه همچنین اعلام کرده که - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از ابتدای داستان درگیر پاسخ بوده است. او گفته که در مکاتباتی که با بلومبرگ داشته اند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به تمامی سوالات آنها پاسخ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داده اند و به وضوح گفته اند که این اتفاق نیفتاده است.

علاوه بر این اداره کننده اطلاعات ملی ایالات متحده، اعلام کرده که - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هیچ مدرکی دال بر جاسوسی چینی ها به واسطه دستکاری سرورهای خریداری شده توسط 30 شرکت یافت نشده است.

هنوز مشخص نیست کدام طرف - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حقیقت را می گوید؛ بلومبرگ که سخت پای گزارشش ایستاده یا شرکت های آمریکایی که مرتباً این موضوع را انکار می کنند.

 

تماشا کنید: یک روز تاریخی؛ ثبت رکورد سرعت 809.5 کیلومتر - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بر ساعت توسط توربیناتور

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone