🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33456.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی لانچر Hyperion؛ بدون روت محیط کاربری اندروید را تغییر دهید

تغییر ظاهر در سیستم عامل اندروید در واقع یکی از مزیت‌های آن است. از آنجایی که این سیستم عامل متن باز محسوب می‌شود دسترسی به کد‌های اصلی آن به سادگی امکان پذیر است و جمع ...

تغییر ظاهر در سیستم عامل اندروید در واقع یکی از مزیت‌های آن است. از آنجایی که این سیستم عامل متن باز محسوب می‌شود دسترسی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به کد‌های اصلی آن به سادگی امکان پذیر است و جمع کثیری از برنامه نویسان برای ایجاد تغییرات ظاهری در آن تلاش می‌کنند.

اما این موضوع صرفا در کلام ساده به نظر می‌رسد. سیستم‌‌های عاملی که در تلفن‌های همراه مورد استفاده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار می‌گیرند به دست شرکت‌های سازنده‌ی این گوشی‌ها دچار تغییراتی می‌شوند و اعمال برخی تغییرات در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن‌ها از طریق شرکت سازنده قفل می‌گردد. در واقع عملا با سیستم عامل‌های محدود‌تری مواجه خواهیم بود.

موضوعی که تغییر ظاهری اساسی در سیستم عامل اندروید را دچار مشکل می‌کند. اما خبر خوب اینجاست که لانچر‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون روت کردن دستگاه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خود، از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن‌ها بهره‌مند شوید. در این مطلب به معرفی یکی از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این لانچر‌ها یعنی Hyperion خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانطور که گفتیم اصلی ترین مزیت لانچر Hyperion عدم نیاز به روت بودن دستگاه است. موضوعی که استفاده از این لانچر‌ را برای همه ساده تر می‌کند. سازندگان Hyperion در پرونده‌ی کاری خود اپلیکیشنی دیگر به ناک Substratum داشتند که اوایل مورد استقبال تعداد قابل توجهی از افراد قرار گرفت. موضوعی که حالا برای لانچر جدید هم اتفاق افتاده است.

در شروع استفاده از این لانچر، شاید به یاد Nova بیفتید چرا که تغییرات چشمگیری در ظاهر آن مشاهده نمی‌کنید. اما Hyperion ویژگی‌ها و امکاناتی را در اختیار کاربران - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار می‌دهد که تلاش می‌کنیم به بیشتر این امکانات در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ادامه‌ی مطلب اشاره کنیم.

سازندگان لانچر Hyperion راجع به ساخته‌ی خود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌گویند تمرکز اصلی‌شان روی ارائه‌ی لانچری بوده که با سرعت بسیار مناسب کار کند و عملکرد‌های کاربردی و مفیدی را برای - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاربران به ارمغان بیاورد و از همه مهمتر به اندازه‌ی استفاده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از ظاهر اصلی سیستم عامل، روان باشد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

پیش از هرچیز بهتر است به نمود‌های ظاهری این لانچر اشاره کنیم. استفاده از تم‌های زیبا که یکی از آن‌ها ساخته‌ی «مانوئل مولمن» یکی از طراحان معروف دنیاست از مزیت‌های اصلی این لانچر به شمار می‌رود.

لانچر Hyperion امکان تغییر رنگ بسیاری از ابزارک‌ها یا ویجت‌ها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را هم برای کاربران میسر کرده. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به عنوان مثال شما می‌توانید به راحتی رنگ پس زمینه‌ی فولدر‌های مختلف را تغییر دهید یا حتی رنگ پس زمینه‌ی نوار‌های جستجوی موجود در لانچر را در رنگی که می‌پسندید داشته باشید.

این لانچر با این که نیازی به روت بودن دستگاه ندارد، اما تغییرات بنیادین دیگری را نیز در ظاهر اندروید اعمال می‌کند. به عنوان مثال با بهره‌مندی از Hyperion می‌توانید به راحتی آیکن‌های اصلی، اندازه‌ی آن‌ها، رنگ متن‌ها، سایه‌ی متن‌ها و ... را تغییر دهید.

در نسخه‌ی غیر رایگان این اپلیکیشن، حتی امکان اعمال تغییر روی همه‌ی فونت‌های قابل مشاهده نیز وجود دارد. از متونی که زیر آیکن‌های مختلف نمایش داده می‌شود تا متن‌های منوی تنظیمات.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

Hyperion امکان تغییر کاور فولدر‌ها را نیز برای کاربران به ارمغان آورده است. همچنین شما می‌توانید تعدادی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از اپلیکیشن‌های خود را به صورت مخفی در لانچر نگه دارید تا توسط دیگران به راحتی قابل مشاهده نباشند.

تغییر کاربری دکمه‌ها نیز با استفاده از این لانچر امکان پذیر است. به عنوان مثال به راحتی می‌توانید مشخص کنید که در صورت نگه داشتن دکمه‌ی Home چه اتفاقی در سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به وقوع بپیوندد.

یکی دیگر از ویژگی‌ها که می‌تواند به ظاهر سیستم عامل کمک شایانی برساند تغییر رنگ آیکن‌هاییست که در نوار بالایی اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند. Hyperion‌ مدعی شده که با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به روت می‌توانید این کار را انجام دهید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

ابزارک‌های به کار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رفته در این لانچر آنچنان زیاد نیستند. اما یکی از این ابزار‌ها جست و جوی گوگل است که می‌تواند بسیار مفید و کاربردی تلقی شود. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یکی دیگر از این ابزارک‌ها ویجت هوشمند گوگل است که البته برای کاربران نسخه‌ی غیر رایگان این اپلیکیشن کاربرد دارد.

و همچنین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بد نیست به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن‌ اشاره کنیم، امکان قفل کردن برخی از اپلیکیشن‌هاست. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از این لانچر، برخی از نرم افزار‌های کاربردی نصب شده را قفل کنید. اگر تلفن هوشمند شما از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند، آنلاک شدن اپلیکیشن‌ها می‌تواند از طریق این سنسور به انجام برسد.

این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته و فعلا از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میان نقد‌های بسیاری که دریافت کرده نمره‌ی قابل قبول ۴.۰ را به خود اختصاص داده است. نسخه‌ی غیر رایگان این اپلیکیشن که Hyperion+ نام - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد، ۴ دلار است که علاقمندان می‌توانند از ویژگی‌های خاص تر این نسخه نیز بهره‌مند شوند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

hyperion launcher

سازنده: Projekt Development LLC قیمت: رایگان دسته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone