🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23827.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

راکت استارهاپر در آزمایش جدید تا ارتفاع 150 متری بالا رفت [تماشا کنید]

غروب روز گذشته به وقت محلی بوکا چیکا (Boca Chica) در جنوب ایالت تگزاس، اسپیس ایکس نسل بعدی راکت خود را برای دومین مرتبه آزمایش کرد. نسل بعد راکت اسپیس ایکس که «استارهاپر» (Starhopper) نام ...

غروب روز گذشته به وقت محلی بوکا چیکا (Boca Chica) در جنوب ایالت تگزاس، - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - اسپیس ایکس نسل بعدی راکت خود را برای دومین مرتبه آزمایش کرد.

نسل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - بعد راکت اسپیس ایکس که «استارهاپر» (Starhopper) نام گرفته، بلندترین فاصله از سطح زمین را تجربه کرد و به اندازه یک آسمان خراش کوچک ارتفاع گرفت. این راکت پس از چند لحظه معلق ماندن در هوا به طور موفقیت آمیز فرود آمد.

راکت استارهاپر که تیرماه پرتاب آزمایشی ناموفقی را پشت سر گذاشته بود، در این - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - تست عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و به ارتفاع 150 متری برنامه ریزی شده رسید. استارهاپر پس از رسیدن - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - به این ارتفاع به مدت یک دقیقه کامل در هوا معلق ماند و سپس به آرامی روی زمین فرود آمد.

اسپیس ایکس قصد دارد با آزمایش راکت استارهاپر و ارزیابی طراحی و سخت افزار آن مسیر را برای توسعه راکت بعدی خود یعنی استارشیپ (Starship) هموار کند. قرار است از این راکت غول پیکر برای ارسال انسان و محموله - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - به اعماق فضا و سیاراتی همچون ماه و مریخ استفاده شود.

استارشیپ که 55 متر ارتفاع دارد با سوار شدن - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - روی بوستر «سوپر هوی» (Super Heavy) به فضا - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - پرتاب خواهد شد و همانند راکت فالکون 9 با تکیه بر موتورهایش بر سطح سیارات بیگانه فرود خواهد آمد.

اسپیس ایکس در پرتاب های آزمایشی این راکت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - از موتور جدید خود به نام «رپتور» (Raptor) استفاده کرده است. استارهاپر تنها از یک موتور رپتور قدرت می گیرد ولی راکت استارشیپ شش موتور رپتور خواهد داشت که سه موتور برای فعالیت در شرایط اتمسفر زمین بهینه شده و سه موتور دیگر نیز مخصوص فعالیت در خلاء ساخته شده اند.

راکت استارهاپر پس از تنها دو پرتاب آزمایشی به زودی بازنشسته شده و از بدنه آن به عنوان بستری برای آزمایش - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - موتورهای رپتور استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone