🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23833.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هک بی سر و صدای گوشی آیفون در یکی از بزرگ‌ترین حمله‌های تاریخ

محققان امنیتی پروژه زیرو گوگل تعدادی وب سایت مخرب پیدا کرده اند که برای هک گوشی آیفون استفاده می شده اند. پژوهشگران گوگل می گویند این حمله یکی از بزرگترین حمله های تاریخ علیه آیفون ...

محققان امنیتی پروژه زیرو گوگل تعدادی وب سایت مخرب پیدا کرده اند که برای هک گوشی آیفون استفاده می شده اند. پژوهشگران گوگل می گویند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این حمله یکی از بزرگترین حمله های تاریخ علیه آیفون است.

تیم زیرو گوگل می گوید اگر کاربری با گوشی آیفون آسیب پذیر به یکی از این سایت های مخرب سر می زده فایل های شخصی، پیام های - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کوتاه و موقعیت مکانی او لو می رفته است. محققان تیم امنیتی گوگل این حفره امنیتی خطرناک را اوایل سال جاری میلادی به اپل گزارش کرده و کمپانی کوپرتینویی این حفره امنیتی خطرناک را رفع کرده است.

گوگل می گوید احتمالاً این سایت ها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک بدافزار روی گوشی نصب کرده تا به نرم افزار مدیریت رمز عبور گوشی یعنی Keychain دسترسی پیدا کنند. هکرها با کنترل این نرم افزار به تمام گذرواژه ها دسترسی پیدا کرده و می توانستند به دیتابیس نرم افزارهای پیام رسان مثل واتساپ و iMessage وارد شوند. این اپلیکیشن ها از رمزگذاری دوسویه برای ارسال پیام ها استفاده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می کنند ولی در صورتی که یک طرف هک شود دسترسی به تمام - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پیام های ارسال شده قبلی در فرمت تکست محیا می شود.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این حمله به دلیل گستردگی‌اش قابل توجه است. معمولاً - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هکرها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربران خاصی را هدف قرار داده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و برای آن - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها لینک ارسال می کنند. اما در این مورد یک بازدید ساده از سایت خرابکار برای نصب بدافزار و هک کردن گوشی کافی بوده. محققان تخمین می زنند هزاران کاربر در هر هفته از این سایت ها بازدید کرده اند.

بدافزار مذکور با ریست کردن گوشی پاک می شود اما به دلیل دسترسی به Keychain و لو رفتن تمام توکن های احراز هویت هکرها می توانستند تا مدت ها پس از پاک شدن بدافزار نیز به فایل های حساس گوشی دسترسی داشته باشند.

محققان امنیتی می گویند کاربرانی که آیفون آنها سیستم عامل iOS 10 تا iOS 12 را داشته، از این حمله آسیب دیده اند. آنها می گویند هکرها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حداقل به مدت دو سال از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این روش به هک آیفون ها پرداخته اند.

تیم امنیتی گوگل به اپل هفت روز وقت داده بودند تا آنها این حفره خطرناک را رفع کنند. در حالت عادی پژوهشگران امنیتی 90 روز زمان می دهند اما مهلت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 7 روزه در این مورد از خطرناک بودن بسیار زیاد این حفره حکایت دارد. اپل این باگ را در آپدیت iOS 12.1.4 رفع کرد.

این حفره برطرف شده ولی محققان امنیتی گوگل می گویند هنوز حفره های خطرناکی وجود دارند که کشف نشده اند. گزارش کامل آنها را در این مورد بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone