🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37025.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل تا امروز به کاشفان رخنه های امنیتی 12 میلیون دلار پاداش داده است

کمپانی گوگل امروز اعلام کرد که از زمان آغاز برنامه کشف آسیب پذیری خود در نوامبر سال 2010، بالغ بر 12 میلیون دلار به مشارکت کنندگان پرداخت نموده است. تنها در سال گذشته میلادی، کمپانی ...

کمپانی گوگل امروز اعلام کرد که از زمان آغاز برنامه کشف آسیب پذیری خود در نوامبر سال 2010، بالغ بر 12 میلیون دلار به مشارکت کنندگان پرداخت نموده است. تنها در سال گذشته میلادی، کمپانی ساکن مانتین ویو به 274 محقق حوزه امنیت 2.9 میلیون دلار پرداخت کرد و البته این رقم برای سال 2016، به 3 میلیون دلار می رسد.

برنامه های کشف آسیب پذیری، روشی عالی برای تشخیص مشکلات امنیتی کمپانی ها هستند. این برنامه ها سبب می شوند تا هکرها نه تنها در پی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کشف رخنه های امنیتی باشند، بلکه به جای سو استفاده از آسیب پذیری ها یا فروش شان به خریداران احتمالی، آنها را گزارش دهند. نیازی هم به اشاره نیست که پاداش پرداختی به محققین امنیتی، به مراتب از هزینه هایی که یک حمله گسترده روی دست کمپانی ها می گذارد کمتر است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در سالی که گذشت، گوگل 1 میلیون دلار به محققانی پرداخت کرد که قادر به شناسایی آسیب پذیری های گوناگون در محصولات این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کمپانی و نیز سیستم عامل اندروید بودند. سهم کروم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از این پاداش ها اندکی کمتر است، اما در نهایت سبب شد تا میزان کل پاداش ها به 2.9 میلیون دلار برسد. گوگل می گوید تا امروز به بیش از 50 نفر، پاداشی برابر با 125 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هزار دلار پرداخت کرده و افرادی که به افزایش امنیت نرم افزارهای متن باز کمک کرده اند، 50 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هزار دلار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دریافت نموده اند.

برنامه کشف آسیب پذیری گوگل طی 7-8 سال گذشته، دچار رشد فراوان شده؛ هرچند که نتایج آن طی سال های اخیر، چندان محسوس نیست. تیم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - امنیتی گوگل روز به روز مشغول گسترش هرچه بیشتر فعالیت های خود است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و قصد دارد میزان پاداش ها را به شکل قابل توجهی افزایش دهد؛ به عنوان مثال افرادی که قادر به هک یک کروم بوک یا اندروید باشند، به ترتیب 100 هزار و 200 هزار دلار دریافت می کنند.

 

- تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone