🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23831.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

میان رده ال جی کیو ۷۰ با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

صبح امروز ال جی تازه ترین عضو از خانه تلفن های هوشمند سری کیو خود را در کره جنوبی معرفی کرد. این گوشی که ال جی کیو  ۷۰ (LG Q70) نام دارد همانطور که از ...

صبح امروز ال جی تازه ترین عضو از خانه تلفن های هوشمند سری کیو خود را در کره جنوبی معرفی کرد. این گوشی که ال جی کیو  ۷۰ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - (LG Q70) نام دارد همانطور که از نامش پیداست جایگزینی برای ال جی کیو ۶۰ محسوب می شود که در جریان کنگره جهانی موبایل امسال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - رونمایی شد.

ال جی کیو ۷۰ به یک نمایشگر حفره دار فول اچ دی پلاس (رزلوشن ۲۳۴۰ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - در ۱۰۸۰ پیکسلی) ۶.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز شده است. در داخل بدنه این موبایل یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۷۵ خودنمایی می کند که پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲ آن را همراهی میکند.

ال جی کیو ۷۰ به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - داخلی مجهز شده که با کمک درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی تعبیه شده در بدنه قابلیت ارتقاء تا دو ترابایت را دارد.

در بخش تصویربرداری هم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - باید بگوییم که ال جی یک دوربین سه گانه اصلی را در بخش پشتی این گوشی کار گذاشه است که شامل حسگر اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، یک حسگر الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و در نهایت لنز ۵ مگاپیکسلی عمق سنج می شود. در بخش جلویی این گوشی همانطور که در بالا اشاره کردیم حفره کوچک روی نمایشگر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - خودنمایی می کند که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان

تازه ترین تلفن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - هوشمند میان رده ال جی از استانداردهای Hi-Fi Quad - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - DAC و MIL-STD-810G پشتیبانی می کند که آن را در برابر ضربه، لرزش، افزایش یا کاهش قابل توجه دما، شوک گرمایی و رطوبت مقاوم می کند..

این گوشی همچنین از تکنولوژی صوتی DTS: X 3D 3D Cinema Sound  پشتیبانی می کند و یک دکمه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - فیزیکی اختصاصی برای فراخوانی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - دستیار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیجیتالی گوگل روی بدنه اش دارد. تامین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - امنیت ال جی کیو ۷۰ نیز به حسگر اثرانگشت آن محول شده که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - در بخش پشتی بدنه کار گذاشته شده است.

امکانات ارتباطی ال جی کیو ۷۰ هم به Dual 4G VoLTE، WiFi 802.11ac، بلوتوث 5.0 LE، جی پی اس، NFC و USB Type-C خلاصه می شوند. میان رده جدید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - ال جی همچنین همراه با اندروید ۹ پای از جعبه خارج می شود و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین انرژی مورد نیازش را بر عهده دارد که از تکنولوژی کوییک شارژ ۳.۰ کوالکام پشتیبان می کند.

علاقمندان میتوانند این گوشی را در رنگ مشکی آینه ای با قیمت ۴۵۳ دلار از اواسط شهریورماه خریداری نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone