🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27114.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد خوب موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ در تست مقاومت [تماشا کنید]

موبایل‌‌های گیمینگ این روزها به محصولات داغ و پرطرفداری در بازار تبدیل شده‌اند و برندهای مختلفی در تلاشند که این بازار را به تصاحب خود درآورند. در این میان شرکت ریزر تا کنون توانسته بیشترین ...

موبایل‌‌های - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیمینگ این روزها به محصولات داغ و پرطرفداری در بازار تبدیل شده‌اند و برندهای مختلفی در تلاشند که این بازار را به تصاحب خود درآورند. در این میان شرکت ریزر تا کنون توانسته بیشترین سود را - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عاید خود کند.

با این وجود، ریزر در این حوزه تنها نیست و رقبای قدرتمندی مثل نوبیا را پیش روی خود می‌بیند. شرکت چینی مدتی پیش با معرفی موبایل - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیمینگ رد مجیک ۳ که درون خود یک فن خنک‌کننده دارد، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

اما اخیرا تست مقاومتی روی این دیوایس گیمینگ - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انجام گرفته که - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توجهات به سوی آن را دو - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چندان خواهد کرد. رد مجیک ۳ درست مثل یک تانک طراحی شده تا مقاومت بالایی نسبت به فشار، ضربه و حرارت داشته باشد. در همین راستا انواع تست مقاومت روی این دیوایس انجام گرفته که نتایج جالبی از آن بدست - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آمده است.

موبایل گیمینگ نوبیا در تست خراش صفحه با درجه سختی موس سطح ۶ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. در تست انجام گرفته با این که حسگر اثر انگشت پشت دستگاه به راحتی دچار خراشیدگی شد اما در این شرایط هم - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توانست بدون هیچ مشکلی وظیفه‌اش را ادامه دهد.

تست سوزاندن (که البته کاملا بیهوده و بی معنی است) هم روی این دیوایس انجام گرفت که نتیجه آن سفید شدن صفحه در اثر برخورد حرارت و بازگشت آن به حالت عادی پس از چند دقیقه بود. البته بر خلاف بسیاری از نمایشگرهای اولد جدید، رد سفید - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ناشی از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حرارت روی نمایشگر رد مجیک ۳ باقی ماند.

اما در تست خمش نمایشگر و بدنه از هم جدا شدند و خوشبختانه به فن درون دستگاه هم آسیبی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وارد نشد. در مجموع عملکرد این گوشی گیمینگ در تست مقاومت را می‌توان خوب و قابل قبول توصیف کرد، با این حال نمی‌توان یک نقطه ضعف این دیوایس - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را نادیده گرفت که چیزی نیست جز عدم مقاومت نسبت به آب. به دلیل وجود فن خنک‌کننده درون رد مجیک ۳ این دیوایس مقاومت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خوبی در برابر خیس شدن از خود به نمایش نمی‌گذارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به تست مقاومت این گوشی گیمینگ را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل شاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** ظرفشویی بکو DFN28420W شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone